pheewsh Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Har hatt min iPhone 3GS en god stund nå, og den har nok sett sine beste dager. Likevel tror jeg at den vil vare helt til neste generasjon lanseres (iPhone 5), men samtidig vil jeg på en måte oppgradere til 4S nå pga. den utrolige hastigheten/skjermen/kameraet/grafikk/siri. Er det verdt å punge ut 5000,- for å oppgradere, eller er det lurest av meg å bare bite meg fast og holde på 3GS til femmeren kommer neste sommer? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dette er bare en avveining mellom hvor lyst du har på ny telefon og hvor mye penger du har til rådighet. Umulig for oss andre å svare på. Usikker på om normalen fra nå av er at nye telefoner lanseres i september (husk at det alltid har vært en event på denne tiden av året, og iPod-lanseringer er så lite av en nyhet som det kan bli) eller om man går tilbake til WWDC-lanseringer i juni. Lenke til kommentar
Fruktelsker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tja, jeg er ikke sikker på hvor mye bedre enn mobil nå kan bli , men skal du absolutt holde deg til Iphone så vil en 4S holde lenge. En Iphone holder seg dessuten i pris så hvis Iphone 5 kommer og er så mye bedre (tvilsomt), eller at en ev. større skjerm blir utslagsgivende, slik at du bare er "nødt" til å ha den, skulle det gå fint å selge den og således finansiere den nye. Er du kanskje åpen for å prøve noe annet enn Iphone, byr det seg flere gode muligheter. Enten så kan du bare line til med en gang og kjøpe deg Samsung Galaxy S2 Med en gang, og du har sikret deg en drøm av en telefon. Eller så har Samsung/Google et nytt produkt på gang, som skal ha Android 4.0 . Den nye Nexus tror jeg kan bli en "historisk" bra telefon. Dessuten så har de en modell med skjermstørrelse 5.65" Samsung Galaxy Note. ikke helt ulikt specsa til sgs2, bare enda større. Å lese og surfe blir like behagelig som på en Ipad. HTC har jo også noen fantastiske modeller på og man får heller ikke glemme Motorola's nye vidunder som dessuten også er verdens tynneste. En ting er i hvertfall sikkert , det har aldri før vært så mange kanon-modeller å velge mellom. Jeg vil dog ikke bruke ordet lett... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvis du absolutt vil ha iPhone, så ville jeg ha ventet på 5'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå