Berstad77 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 hei, eg bygde ny pc for litt siden og installerte 2 Asus radeon HD6850 på et ASUS M4A89GTD Pro/usb - AM3 Hovedkort og installerte Driver AMD Vision Engine Control Center ikke CCC men så når eg installerte crossfire å enabla det var det sannelig ikke mye forskjell på ytelsen, har 12gb ram crossfire , Amd six-core T1100 BE [email protected] på dette stakkars hovedkortet og fyrte igang World of Warcraft, satte på High grafikk max er Ultra å har en Fps som er så natt og dag, noen ganger drit lav noen ganger tja litt mer akseptabel, men den ligger på en 40-70 FPS Vsync er av, lurer på om skjermkortet ikke er riktig installert, har tilgjengelig 2048MB på skjerm minne å hvert skjermkort er på 1gb så makes sense, vet ikke hva mer eg kan si bare litt ekstremt deppa av dette skrapet som eg betalte 14k for takk for alle svar mvh http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614382 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Du bruker WoW til å teste grafikkytelse. DET er problemet. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jepp, WoW er så lite grafikk avhengig at det er skremmende. Nå hører jeg protestene... "Men men! FPSen daler når det skjer mye, så da må det jo være skjermkortet" FEIL! WoW er så CPU avhengig at du kan nesten overleve med ett budsjett skjermkort, men så kommer du i CPU klemma. WoW er bygget i singel core alderen, ergo vil ikke mange kjerner hjelpe deg, den klarer NESTEN å bruke litt av kjerne nr 2 på CPUen din, men ikke forvent noe mer. Så hva gjelder om du skal ha en WoW maskin? Enkelt svar, en CPU med så kraftig singeltråd ytelse som overhodet mulig, det vil si i2500k den dag idag og ikke Bulldozer, for de har nådd toppen og begynner nå og dale. Lenke til kommentar
Berstad77 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hahaha, ja eg ser idiotien med å teste det i wow men hadde desverre ikke annet valg, eneste spill som er installert atm, men takk for svar, det hjelper å vite slikt! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Prøv BF3, Crysis, Metro 2033, Just Cause 2, Witcher 2... Masse nye spill som har nytte av litt ekstra grafikkytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå