Pål Norvoll Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Varangerfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald65 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bra du stoppet, dette ble flott.Ser ut som horisonten bøyer ,men mulig det er ett optisk bedrag.. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Bra du stoppet, dette ble flott.Ser ut som horisonten bøyer ,men mulig det er ett optisk bedrag.. Lurte også på den bøyinga, men fotograferer jo innover i fjorden. Og så er brennvidden 16mm. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dette var da vakkert fra kjente trakter.... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Meget flott solnedgang dette. Tror en blir lurt litt av at landet stiger på begge sider av den lave horisonten på midten. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Merkelig med det optiske bedraget, for her ser det virkelig ut som om horisonten er buet. Men jeg drog inn bildet ditt i PS for å sjekke. De faktiske forhold er at horisonten er helt rett, men bildet heller ørlite mot venstre. Ellers er jeg enig med deg i at dett var vakkert Imponerende dybde på himmelen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nydelige farger du har fanget her! Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for hyggelige kommentarer Tror horisonten er sånn noenlunde rett, da Sony A77 har et slags digitalt vater innebygd. Forresten er kameraet Sonys beste hittil, håper de fortsetter framgangen med et enda mer spektakulært fullformatkamera neste år (ikke det at jeg vil få råd til det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg