AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei har fått en rift i penistrengen(tror at det er hva det heter). Det gjør vondt når jeg drar forhuden tilbake, må jeg operere den bor, eller gror den igjen? Har lest om dette før, på dette forumet faktisk. Men jeg finner ikke frem til noe nå, og husker ikke hva dere kom frem til. Eneste jeg husker er at det ikke går ut over sexlivet og at det er vanlig Takker for svar Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ingen fare, det gror igjen, som det meste annet. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er ikke sikkert at det kommer til å gro, kommer an på hvor stor riften er, men det er ikke noe problem forbundet med strengen slik den er, så det kan du leve med. For å gi strengen en sjans til å gro bør du ikke være seksuelt aktiv de nærmeste dagene. Hold ut, hold ut! Det hender i blant at strengen ryker, går tvert av, og da et det bra å være oppmerksom på at det kommer til å blø kraftig. Men en røket streng er, som sagt, ikke noe problem å leve med, du vil merke at du bare blir litt mindre følsom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er ikke sikkert at det kommer til å gro, kommer an på hvor stor riften er, men det er ikke noe problem forbundet med strengen slik den er, så det kan du leve med. For å gi strengen en sjans til å gro bør du ikke være seksuelt aktiv de nærmeste dagene. Hold ut, hold ut! Det hender i blant at strengen ryker, går tvert av, og da et det bra å være oppmerksom på at det kommer til å blø kraftig. Men en røket streng er, som sagt, ikke noe problem å leve med, du vil merke at du bare blir litt mindre følsom. Det kom svært ubeleilig, er en jente jeg prøver å bli sammen med akkurat nå Men hvis den ryker, så er det ikke noe farlig? Kan jeg runke ? Hvor lang tid tar det vanligvis før den gror igjen? Takk for svar Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det kom svært ubeleilig, er en jente jeg prøver å bli sammen med akkurat nå Men hvis den ryker, så er det ikke noe farlig? Kan jeg runke ? Hvor lang tid tar det vanligvis før den gror igjen? Takk for svar Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Det er ikke farlig, men det kommer til å blø kraftig om strengen ryker tvert av. Jeg får heller si at du skal være minst mulig seksuelt aktiv da og ikke utsett strengen for unødig belastning. Hvor lang tid det vil ta før den gror kommer mye an på om riften får være i ro. Om det er ei jente du har lyst til å bli sammen med, er det ofte lurt å ikke mase om sex allerede første kvelden, mange jenter er ikke klare for det, så det der kan faktisk være til din fordel. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Når du sier det sånn så har du kanskje et poeng, får vel bare håpe at det ikke tar flere uker Skal jo også på fest til helgen, men jaja sånn er livet. Det er forresten blod på strengen, eller det var det isted(blant annet annen type væske), men det kommer når jeg får stå. Er det fare for evt. infeksjoner? Glemte også idag morges at jeg hadde rift i strengen, og var så uheldig å våkne opp med morgenbrød. Får håpe det ikke gjorde noe særlig. Dro bare den ned én gang, men det svei som f**en Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når du sier det sånn så har du kanskje et poeng, får vel bare håpe at det ikke tar flere uker Skal jo også på fest til helgen, men jaja sånn er livet. Det er forresten blod på strengen, eller det var det isted(blant annet annen type væske), men det kommer når jeg får stå. Er det fare for evt. infeksjoner? Glemte også idag morges at jeg hadde rift i strengen, og var så uheldig å våkne opp med morgenbrød. Får håpe det ikke gjorde noe særlig. Dro bare den ned én gang, men det svei som f**en Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Jeg tror jeg må anbefale seksuelt avhold i ei uke eller så, om du klarer, slik at det får sjans til å gro. Om du ikke har sex, så vil den tømme seg av seg sjøl, det ordner naturen. Og det finnes noen salver som gjør at slike smårifter gror raskere, reseptfritt på apotek, pleier stå sammen med salver for hemoroider. Det går fram av pakningen hva som er riktig type. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Idag så har jeg sett at jeg har fått en hvit klump under riften. Vet noen hva dette er? Og da jeg dusjet etter å ha å trent på sats, svei det noe j*vlig, spesielt da jeg dro forhuden bare bittelitt ned. Tidligere idag, kom det også en form for væske ut av riften.. Burde jeg gå til fastlegen? Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Idag så har jeg sett at jeg har fått en hvit klump under riften. Vet noen hva dette er? Og da jeg dusjet etter å ha å trent på sats, svei det noe j*vlig, spesielt da jeg dro forhuden bare bittelitt ned. Tidligere idag, kom det også en form for væske ut av riften.. Burde jeg gå til fastlegen? Postet av anonym: a5e00f6898736ae6fd6379ef02776eb7 Jeg antar at riften din er blitt lett betent, om det forverrer seg i løpet av helga, er det naturlig å oppsøke legen på mandag. Inntil da kan du gå på apoteket og kjøpe desinfiserende vask eller salve. Det er helt normalt at det svir ved vask, spesielt om du bruker såpe, tror jeg, sånn "shower gel" skal normalt svi mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå