Per Solberg Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Form uten farge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Liker disse formene , men synes den utviskede bakgrunnen ble litt for lys, det er noen områder igjen som ikke er helt utvisket. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Enig med Solgun. Tror også at dybdevikningen hadde blitt enda bedre uten utviskingen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Liker denne type bilder veldig godt. Fine linjer som skaper dynamikk og bevegelse. Jeg vill vakset vekk de to mørke "flekkene" i det helt lyse området Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk alle sammen! De gjennværende flekkene har jeg ikke sett før nå. (blind på egne bilder) Bakgrunnen var ellers så forstyrrende at jeg ikke "kunne" la den bli værende. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ingenting i veien med dybdevirkningen her. Bakgrunnen er nevnt av andre, så det behøver jeg ikke gjenta . Er litt usikker på om figurene i forgrunnen burde vært med i sin helhet. Det er mange kuttmuligheter og litt vanskelig å se hv som gir best resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg