merkur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hvilket program er det som er best til å laste ned sanger, filmer,spill, programmer og andre ting fra?? Er Kazaa fortsatt best? :-? Lenke til kommentar
l2c Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hmm.. ikke det at jeg skal gjøre noe ikke-tillatt her, men... Sier bare BitTorrent jeg. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Er Kazaa fortsatt best? :-? Kazaa har aldri vært bra. Men si bare bittorent jeg og... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Getright er kjekkt det og Iflg topic'n så er det jo ikke P2P programmer det er snakk om Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hvilket program er det som er best til å laste ned sanger, filmer,spill, programmer og andre ting fra?? man downloader ikke warez fra et program. da måtte det programmet vært det største, og mest ulovlige programmet noensinne. hvis det er "program som er best å laste ned warez med" du mener, så er Getright et veldig ok program. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Opera eller FileZilla! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hvilket program er det som er best til å laste ned sanger, filmer,spill, programmer og andre ting fra?? Er Kazaa fortsatt best? :-? hvis du skal ha ferie bilder og selv lagde sanger og tulle filmer så ville jeg forslå de mest at de programmene du finner bare et spørsmål til de av dere som foreslår getright, må du da ikke ha tilgang til ftp da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Getright er kjekkt det og Iflg topic'n så er det jo ikke P2P programmer det er snakk om Vi prater selvfølgelig ikke om warez, dcet er fy fy, jeg anbefaler å kjøpe ting på akersmic.no elns Get right er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå