Toalettet Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Hvor finner man denne krabbeposteien? De har den ikke på rema 1000 og ikke ICA. Det vet jeg nå. Men vet dere hvor dere har sett den? Vet noen også hvor denne er å få kjøpt? Ved å ta på litt krabbepostei, forså å ta på krabbekjøtt, majones og sitron oppå, kan dette slå ut det meste for meg Takk for svar! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) NYHETERI slutten av august går vi inn i produksjonsfasen for årets krabbeprodukter og i år har vi utviklet en ny og praktisk emballasje for vårt produkt krabbekjøtt naturell. Ny emballasje gir plass til hele 6 bokser krabbekjøtt naturell (600 gr) og egner seg spesielt godt som gavepakning. Produktet selges i ulike taxfree-butikker eller kan bestilles direkte via vårt ordrekontor pr. telefon eller mail. Er vel bare å kontakte de da? http://www.lokeland.no/norsk/kontakt.html Endret 27. oktober 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg mener vi har begge på den Remaen jeg jobber på i Bergen. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Krabbepostei? Er det godt? Har aldri smakt det. Er det sunt pålegg? Lyst å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå