Gå til innhold

Vil Europa bli Eurabia?

77 stemmer

1. 1. Vil Europa bli Eurabia?

Anbefalte innlegg

At barn skal bli oppdratt etter foreldrenes tro er i FN's menneskerettigheter. Så lenge en religion ikke ødelegger samfunnet så er religiøs frihet en menneskerett, og det er foreldrenes ansvar hva de vil gi videre til sine barn. Det blir som at jeg skal komme og ta barna dine og si du får ikke lov til å oppdra dem til ateister fordi jeg er så overbevist om at min tro er mer rett enn din.

Problemet er at dette ikke konstituerer religiøs frihet, men religiøs arvelig tvang.

Og det gjør det selvsagt fordi dette var et absolutt krav ifra de sterkt religiøse landene i FN, som hovedsakelig er diktaturer.

FN utspilte sin rolle i 1991. Menneskerettighetene er ikke verd papiret de er skrevet på. Ikke bare er er de selvmotsigende, men det finnes heller ingen som håndhever dem om det ikke er i de gamle atommaktenes interesse.

Som Megadeth kaller dem på 2007 albumet sitt: "United Abominations".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eurabia er sionistisk skremselspropaganda som er designet for å få den vestlige borger til å akseptere krigene mot fattige arabere.

Så konspirasjonsteorien er en konspirasjon? :dontgetit:

Ser du på Eurabia som sannsynlig? Bare navnet spiller jo på tydeligvis på Arabia som ikke selv er en forent enhet selv om at folkene er mere like kulturelt sett.

Ja, Eurabia er kun en teori som en viss nasjon i midt-østen tjener på.

Lenke til kommentar

http://no.wikipedia.org/wiki/Eurabia

"Kjente tilhengere av teorien er Bat Ye'or, Robert Spencer, Pamela Geller, bloggeren Fjordman, og Anders Behring Breivik."

2 kjente norske sionister som tydeligvis tror på dette pisset.. Så vi kan ganske enkelt herfra dra konklusjonen om at denne teorien er avlet frem av ekstremister som jobber for internasjonal jødedom gjennom deres mange agenturer. Den må ses på som et ledd i det å vinkle innvandringsspørmålet til et spørsmål om Islam og innvandrere fra land som bekjenner seg den religionen.

Jeg tar ingen som plaprer om Eurabia alvorlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eurabia er sionistisk skremselspropaganda som er designet for å få den vestlige borger til å akseptere krigene mot fattige arabere.

Ser du på Eurabia som sannsynlig? Bare navnet spiller jo på tydeligvis på Arabia som ikke selv er en forent enhet selv om at folkene er mere like kulturelt sett.

Jeg tror ikke du forsto hva jeg skrev. Euroabia er en konspirasjonsteorie. Du mener at at konspirasjonsteorien er en konspirasjonsteori fra styresmaktene.

Jeg hater ikke jøder og tror heller ikke de styrer verden, så nei jeg tror ikke på dine konspirasjonsteorier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du forsto hva jeg skrev. Euroabia er en konspirasjonsteorie. Du mener at at konspirasjonsteorien er en konspirasjonsteori fra styresmaktene.

Jeg hater ikke jøder og tror heller ikke de styrer verden, så nei jeg tror ikke på dine konspirasjonsteorier.

Ja, alt som har med jødedoms makt i vesten har jo selvsagt med hat å gjøre. Hvem andre enn Israel tjener på at Europa frykter alt som har med Islam å gjøre?

Lenke til kommentar

Er det ikke fascinerende hvordan enkelte gnåler om hat så snart det blir snakk om jødenes ufordelakige store makt i vesten?

Aha, så du mener at de er årsaken til alt som er galt i verden, og det er biologisk. Men du hater ikke jøder. :!:

Det logiske ville være å forby jødedom og frimureri som følge av ABBs handlinger siden det er derfra han har hentet sin ideologiske inspirasjon.

Judaisme er en refleksjon av jødenes indre karakter, dvs det er en biologisk forlengelse av deres vesen.

Ingen blir jøder ved konvertering, ingen vil akseptere en konvertitt.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan dette er forenelig med hat, men uavhengig av mine holdninger til jødedom så må du medgi at de har en ufordelaktig stor makt i vesten, en makt som nå rammer de arabiske landene ganske hardt, en makt som har påtvunget oss i vesten masseimmigrasjon fra den tredje verden, en makt som har sørget for at vi lever i åger og fattigdom.

Har du litt jødeblod i deg selv kanskje? Siden du ikke greier å se jødenes makt mener jeg. Tolker dine innlegg her som enten et forsvar av ditt verdensperspektiv som da må være utdatert eller falskt, eller at du selv har jødisk blod i deg og kjemper mot en åpenbaring om at jøder dikterer vestens ytre og indre anliggende.

Lenke til kommentar

Så hvem tjener eksakt på konspirasjonsteorien om Eurabia og det hatet den genererer om ikke jødedom og Israel?

*edit* og forresten, jeg har aldri sagt at jødene er skyldig i alt som er galt i denne verden, denne uredelige fremstillingen bør du holde deg for god til.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan dette er forenelig med hat, men uavhengig av mine holdninger til jødedom så må du medgi at de har en ufordelaktig stor makt i vesten, en makt som nå rammer de arabiske landene ganske hardt, en makt som har påtvunget oss i vesten masseimmigrasjon fra den tredje verden, en makt som har sørget for at vi lever i åger og fattigdom.

Har du litt jødeblod i deg selv kanskje? Siden du ikke greier å se jødenes makt mener jeg. Tolker dine innlegg her som enten et forsvar av ditt verdensperspektiv som da må være utdatert eller falskt, eller at du selv har jødisk blod i deg og kjemper mot en åpenbaring om at jøder dikterer vestens ytre og indre anliggende.

Tenkte på å skrive et useriøst svar, men la meg nevne hvorfor jeg ikke tror på din jødiske teorier.

Det bor 107,500 i Australia og 6,400 jøder i Danmark. Begge landene har langt strengere lover mot innvandring enn Norge. Hvordan kan dette ha seg, om jødene er de som har sørget for masseinnvandringen?

I Norge bor det 1500 jøder. Hvordan vet jeg at politikerene er ikke blandt de 1500. Fordi jeg har vært involvert i politikk. Politikk handler om popularitet. De som blir ledere er de som først er populære nok til å komme seg opp i sitt lokalag, og dereter videre opp til stortinget. Jøder er vanlige mennesker, de er ikke flinkere sosialt enn andre. Det er ikke sjangs for at jødene kontrolerer stortinget.

Men allikavel er de fleste norske politikere for masseimmigrasjon. Du har pekt ut feil fiende. All den politikken som du ikke liker blir gjennomført av etnisk norske nordmenn som har ingenting med jøder å gjøre.

De som gjennomfører politikken er ikke onde, de er ignorante. De har blitt hjernevasket til å tro at alle kulturer er like, og den eneste grunnen til at det går dårligere med Afrika er fordi vi undertrykker dem. De har rett og slett en manglende forståelse for sosiologi, manglende forståelse for økonomi og altfor idealistiske til å utforde sine etablerte teorier.

Så hvem tjener eksakt på konspirasjonsteorien om Eurabia og det hatet den genererer om ikke jødedom og Israel?

Din teori er at jødene tjener på det, fordi det drar fokuset vekk fra dem, ikke sant?

Du sier også at de ønsker masseinnvandring til Europa. Eurabia er et konsept for å få folk mot innvandringen. Jeg ser ikke hvorfor de skulle ønske det, fordi et muslimsk Europa, vil vært langt mer aggressiv mot Israel. En av de viktigste sakene for mange muslimer er Israel.

Som sagt, du har pekt ut feil fiende. De som har gjennomført all den politikken du ikke liker er blandt dine egne.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hvorfor er det da konsekvent slik at det er "de fattige araberne" som stadig slår til først, og at alle de "fattige araberne" i virkeligheten er ganske så oljerike?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det da konsekvent slik at det er "de fattige araberne" som stadig slår til først, og at alle de "fattige araberne" i virkeligheten er ganske så oljerike?

For at sionister skal ha noe å spørre om.

Lenke til kommentar

Tenkte på å skrive et useriøst svar, men la meg nevne hvorfor jeg ikke tror på din jødiske teorier.

Det bor 107,500 i Australia og 6,400 jøder i Danmark. Begge landene har langt strengere lover mot innvandring enn Norge. Hvordan kan dette ha seg, om jødene er de som har sørget for masseinnvandringen?

I Norge bor det 1500 jøder. Hvordan vet jeg at politikerene er ikke blandt de 1500. Fordi jeg har vært involvert i politikk. Politikk handler om popularitet. De som blir ledere er de som først er populære nok til å komme seg opp i sitt lokalag, og dereter videre opp til stortinget. Jøder er vanlige mennesker, de er ikke flinkere sosialt enn andre. Det er ikke sjangs for at jødene kontrolerer stortinget.

Men allikavel er de fleste norske politikere for masseimmigrasjon. Du har pekt ut feil fiende. All den politikken som du ikke liker blir gjennomført av etnisk norske nordmenn som har ingenting med jøder å gjøre.

De som gjennomfører politikken er ikke onde, de er ignorante. De har blitt hjernevasket til å tro at alle kulturer er like, og den eneste grunnen til at det går dårligere med Afrika er fordi vi undertrykker dem. De har rett og slett en manglende forståelse for sosiologi, manglende forståelse for økonomi og altfor idealistiske til å utforde sine etablerte teorier.

Din teori er at jødene tjener på det, fordi det drar fokuset vekk fra dem, ikke sant?

Du sier også at de ønsker masseinnvandring til Europa. Eurabia er et konsept for å få folk mot innvandringen. Jeg ser ikke hvorfor de skulle ønske det, fordi et muslimsk Europa, vil vært langt mer aggressiv mot Israel. En av de viktigste sakene for mange muslimer er Israel.

Som sagt, du har pekt ut feil fiende. De som har gjennomført all den politikken du ikke liker er blandt dine egne.

Ah, så du har tydeligvis ikke hørt om frimureriet før hvis ritualer alle har jødiske forklaringer. Du tror at jødene helt åpenlyst dikterer politikken, men det er dessverre ikke så enkelt. De statsledere i Europa som er av jødisk blod er som regel halvjøder og dermed vanskeligere å observere for den uinnvidde, deres kontroll er hovedsaklig av en åndelig karakter, f.eks er mye av deres makt akkumulert gjennom bevegelser som f.eks feminismen som åpnet veien for at føleri og synsing er det som dikterer et lands interne anliggende, bare se på Norge med alle våre dustete marxister som kun prater om barnehager og amming. Marx var forøvrig jøde selv.. du burde sjekke det opp en gang.

Nei, det handler ikke om å ta fokuset vekk fra Israel og jødedom, de er absolutt interessert i å være i fokus, men på deres egne kriterier, som stakkars offer for muslimsk ekstremisme enda det eneste de har å skilte med er en og annen hurtig sammensveiset nyttårsakett som lander i ørkenen.

Et muslimsk Europa er usannsynlig under alle omstendigheter og det vet også disse som har fabrikert denne flirbare teorien.

Endret av Juviking
Lenke til kommentar

Ah, så du har tydeligvis ikke hørt om frimureriet før hvis ritualer alle har jødiske forklaringer. Du tror at jødene helt åpenlyst dikterer politikken, men det er dessverre ikke så enkelt. De statsledere i Europa som er av jødisk blod er som regel halvjøder og dermed vanskeligere å observere for den uinnvidde, deres kontroll er hovedsaklig av en åndelig karakter, f.eks er mye av deres makt akkumulert gjennom bevegelser som f.eks feminismen som åpnet veien for at føleri og synsing er det som dikterer et lands interne anliggende, bare se på Norge med alle våre dustete marxister som kun prater om barnehager og amming. Marx var forøvrig jøde selv.. du burde sjekke det opp en gang.

Det er beregnet til å være 1500 jøder i Norge. Jøder er normale mennesker, 1500 personer kan ikke ha makt over norsk politikk. Du forklarte heller ikke hvorfor det er annerledes i Australia og Danmark som har langt flere jøder.

Nei, det handler ikke om å ta fokuset vekk fra Israel og jødedom, de er absolutt interessert i å være i fokus, men på deres egne kriterier, som stakkars offer for muslimsk ekstremisme enda det eneste de har å skilte med er en og annen hurtig sammensveiset nyttårsakett som lander i ørkenen.

Men er langt ifra hva som skjer. Europere misliker Israel, og ser ikke på dem som et stakkars offer. Du sier at de har kontroll over norsk politikk, men de klarer ikke å gjøre nordmenn eller europere positive til jøder. I malmø er forholdene så dårlige at de flytter ut. Hvordan gir dette mening om jødene kontrollerer europeriske politikk?

Et muslimsk Europa er usannsynlig under alle omstendigheter og det vet også disse som har fabrikert denne flirbare teorien.

Det som er sannsynlig er ca 20% muslimer i mange europeriske land i 2050. De første sakene muslimene vil få gjennomslag for er begrensinger på ytrinsfriheten og hat mot Israel. Med 20% muslimer så vil Europa bli langt mer kritisk til Isael, og det gir lite mening av jøder å forsøke å få europerene til å hate dem.

Teoriene dine gir ikke mening, du har pekt ut feil fiende.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Fienden er oss selv, det er vi som styrer utviklingen hos oss. Vi gir dem fullt utbytte for terrorisme og trusler om vold. Og vi lar dem oppdra sine barn til å tro på stemmer i hodet sitt og stemmene til helligmenn, mer enn den virkeligheten de selv kan observere, mer enn den kunnskapen vi har opparbeidet oss i årtusnene etter at overtroen oppstod.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at dette ikke konstituerer religiøs frihet, men religiøs arvelig tvang.

Og det gjør det selvsagt fordi dette var et absolutt krav ifra de sterkt religiøse landene i FN, som hovedsakelig er diktaturer.

Jeg mener det er useriøst å komme med musikksitater i en politisk debatt, men jaja.

Du tar feil når du mener det konstituerer religiøs tvang. Hvis et barn blir oppdratt i en muslimsk familie, men samtidig lærer nestekjærlighet og å respektere andre menneskers syn og livsstil, så er det uproblematisk å bli oppdratt som muslim. Personen vil ha valget å forlate islam ifølge de samme menneskerettighetene når den er i en posisjon til å kunne velge selv (dvs myndig).

Nei, dette følges ikke i mange land, det vet vi, men det er ikke menneskerettighetene sine feil.

Fienden er oss selv, det er vi som styrer utviklingen hos oss. Vi gir dem fullt utbytte for terrorisme og trusler om vold. Og vi lar dem oppdra sine barn til å tro på stemmer i hodet sitt og stemmene til helligmenn, mer enn den virkeligheten de selv kan observere, mer enn den kunnskapen vi har opparbeidet oss i årtusnene etter at overtroen oppstod.

Jeg skrev et ganske kraftig svar til deg på side 1 KarlRoger. Du har noen svært lite gjennomtenkte argumenter, som jeg vil ha svar på.

At vi er vår egen fiende er jeg helt enig i.

For et års tid siden stod det en artikkel i aftenposten, dette er fra min hukommelse, så detalje-avvik forekommer nok. Artikkelen het "demokratiets tap i Uppsala". Uppsala universitet hadde invitert en kontroversiell professor som var mislikt blandt muslimer. Gangene rundt lesesalen han skulle holde foredraget i var full av mennesker som ropte slagord. Etter en halvtime måtte forelesningen avbrytes, til jubel og sang, hvor "Allah er stor" ble hyppig brukt. Rektoren på universitetet sa også at professoren ikke ville bli invitert igjen.

Dette er feigt, svakt lederskap og ynkelig oppførsel fra vesten i møte med en ukultur. Det finnes mange slike eksempler, desverre. Så ja, vi er feige, svake og ynkelige. Hvis ikke det skjer en forandring så, tror jeg, vil europa bli eurabia før våre dager er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...