Tweedledee Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei, skal kjøpe et støydempende kabinett til den nye maskinen til moren min. Er Antec Sonata ålreit? Eller burde jeg heller velge et NoiseControl kabinett? Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Uavhengig av tester o.l (som jeg ikke vet om ) Hadde jeg gått for Noise Control, fordi jeg kjenner en som er veldig fornøyd, og det virker som man får hva man betaler for. Kan godt være jeg tar feil, men jeg ville iallefall kjøpt nr.2 Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Nå kjenner ikke jeg til Antec Sonata kabinettet, men min søster har et NoiseControl kabinett, som er ganske stillegående. Jeg vil også anta at det sistnvente kabinettet er bedre støydempet enn Antec Sonata. Skyvedøren på forsiden er også støydempet, så man kan foreksempel ikke høre DVD-spilleren, mens man ser på film. Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg kjenner heller ikke til Antec Sonata kabinettet, men slik jeg tolker produktinfo fra microplex er det kun de interne 3,5" brønnene som er støydempet. NoiseControll benytter derimot dempematter i hele kabinettet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg ville definitivt gått for Noise Control ja. kjempe stille, å bra kvalitet, jeg skal kjøpe meg en sånt kabinett selv, snart. de har ganske god plass inni også, hvis man velger Fulltower, som jeg skal gjøre. hvis man i tillegg har en stillegående harddisk, drevrammer og stillegående vifter, så skal jeg garantere deg at du for en nesten lydløs maskin. Lenke til kommentar
Tweedledee Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takk for hjelpen, folkens! Da blir det NoiseControl! Er helt glimrende med tilgang til så mye kompetanse og velvilje! Lenke til kommentar
KristianS Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har ingen av kabinetta, men legg merke til at Antec sitt kabinett har plass for 120 mm vifter medan NoiceControl har plass for 80mm vifter. Ei 120 mm vifte har en mykje meir behaglig lyd, enn ei 80mm ved samme luftmengde. Har sjølv bytta ut ei 80mm 3000rpm Papst vifte til ei 120mm 1600rpm Papst vifte, og forskjellen er enorm. Anbefaler på det sterkaste å gå for 120mm vifte! 8) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har NC2085 og vil ikke kjøpe et NC kabinett igjen neste gang jeg bygger maskin. Hvorfor? Ganske enkelt fordi det er elendig når det kommer til service på innsiden. Det er kronglete og trangt å komme til mange steder. Det er helt under pari i forhold til elegante merker som f.eks. Chieftek (eller hvordan det nå enn staves). PSU'et er bra det (bruker et med manuell justering), men slikt kan kjøpes utenom uansett når man kjøper andre kabinett, for ikke å snakke om Magic Fleece matten. Så jeg ser liten grunn til å kjøpe NoiseControl kabinett når du kan gjør det der selv med litt arbeid. Bygger du først ny PC skjønner jeg ikke at det skulle være noe problem å gjøre den delen selv og. Min modell virker å ha motherboard plate som kan tas ut, men det er naglet fast eller noe.. skal ikke beskrive språkbruken når jeg monterte hovedkortet og CPU inni der. Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ville kjøpt et Chieftec Miditower og pakka d inn med Be quiet matter fra 3dfxcool.. selv gjort det, og er strålende fornøyd!! 50db kortet mitt høres ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå