NetFinity Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har bestemt meg for å investere i Geforce 4 å litt annet stasj. Men hvor i alle dager finner jeg TI4200 versjonen som er omtalt på Tomshardware?? Har ikke funnet noen butikker i norge som har dette enda... Er dette et kort som ikke kommer til norge eller?? PS. viss noen har tenkt å oppfordre meg til å la være å kjøpe kortet, takk for omtanken, men bare dropp det :smile: Det har seg slik at når jeg har bestemt meg for noe, så er det ingenting som klarer å få meg til å skifte meining uansett... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Kortet kom i går, det tar sikkert litt tid før det havner hos de norske web shoppene, forhåpentlig ikke lenge! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 flexi-data.no, beibeh! Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Sjekk også http://www.amraam.no/ Hva med Gainword Geforce4 TI4400 til kr3055,- Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Jada folks jeg har funnet Ti4400 og Ti4600 versjonene jeg også, men jeg snakker om TI4200 versjonen (fire*to*null*null) :wink: Kan noen gi meg en butikk som har DETTE kortet da? Lenke til kommentar
olava Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Leste på anandtech.com at Ti 4600 og Ti 4400 blir gitt ut nå, mens Ti 4200 ikke blir utgitt før om ca. 8 uker ! Har selv bestillt ett Gainward Ti 4400 hos amraam.no til 3055,- ( klarer ikke å vente til 4200 kommer :smile: ) Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Okey det var det jeg lurte på, takk for svar! :smile: Da får jeg bare bestille et Ti4400 da (selv om lommeboka ikke liker dette noe særlig) hehe Håper at kortet kan klokkes opp til ti4600 hastighet eller rundt der det blir fedt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå