Lykke-lita Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Baaahhh, hvordan komme over noen du aldri skulle behøve å komme over? Her er historien: Vært på noen få dater, så ble det bare ikke noe mer. Han var vel rett og slett not that into me. Men likevel klarer jeg ikke å stoppe å tenke på han, håper stadig han kontakter meg, blir skuffet når jeg er han i nærheten av andre jenter osv. Noen tips til teite meg? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å få tankene over på noe annet. For eksempel være med vennene dine, trene, lese bøker. Kanskje småflørte litt med nye gutter 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å få tankene over på noe annet. For eksempel være med vennene dine, trene, lese bøker. Kanskje småflørte litt med nye gutter Joda, er jo det enkleste svaret det du sier Pilkern (Jeg digger forresten å pilke ;P ) Men det har ikke funket så bra så langt. Det finnes vel ingen magisk trylleformel heller, var det jeg håpet på nemlig Lenke til kommentar
Killuminati Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Kanskje løsningen er 'closure'? Gi det et forsøk til/ snakk ut med han. Finn ut om det kan bli noe eller ikke. Er vel lettere enn å leve i håpet. edit: skrivefeil Endret 26. oktober 2011 av Killuminati Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Joda, er jo det enkleste svaret det du sier Pilkern (Jeg digger forresten å pilke ;P ) Men det har ikke funket så bra så langt. Det finnes vel ingen magisk trylleformel heller, var det jeg håpet på nemlig Ja det vil nok ta litt tid, og når du ligger i senga og skal sove f.eks er det nok vanskelig å ikke ofre han noen tanker. Men dagen kommer nok når du legger deg og innser det at i dag har du nesten ikke tenkt på han, og til slutt vil du en natt sovne inn uten og tenke på han i det hele tatt. Hørtes nesten litt klisje ut dette når jeg leser det om igjen Men det er ihvertfall sånn det er for meg, og mange andre vil jeg tro, at dag for dag, uke for uke, blir det bedre Hehe nei, det finnes dessverre ingen magisk trylleformel, det vil nok alltid svi litt når et forhold tar slutt. Synd ikke pilkesesongen er i gang da, er jo enda en fin måte og få tankene over på noe annet på! Så lenge man faktisk får fisk da, har jo lett for å bli litt stille og kjedelig hvis man bare blir sittende der Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Kanskje løsningen er 'closure'? Gi det et forsøk til/ snakk ut med han. Finn ut om det kan bli noe eller ikke. Er vel lettere enn å leve i håpet. Du har vel rett i det. Nå er det slik at jeg gjorde det på en måte, tok kontakt med han igjen etter en ganske lang stund uten kontakt. I ettertid har jeg følt meg dum fordi han overhode ikke viste noe initiativ tilbake. Så løpet er kjørt, men likevel vanskelig å bare glemme. Man håper jo alltid når man like noen sant. Eller jeg gjør hvertfall det. Ja det vil nok ta litt tid, og når du ligger i senga og skal sove f.eks er det nok vanskelig å ikke ofre han noen tanker. Men dagen kommer nok når du legger deg og innser det at i dag har du nesten ikke tenkt på han, og til slutt vil du en natt sovne inn uten og tenke på han i det hele tatt. Hørtes nesten litt klisje ut dette når jeg leser det om igjen Men det er ihvertfall sånn det er for meg, og mange andre vil jeg tro, at dag for dag, uke for uke, blir det bedre Hehe nei, det finnes dessverre ingen magisk trylleformel, det vil nok alltid svi litt når et forhold tar slutt. Synd ikke pilkesesongen er i gang da, er jo enda en fin måte og få tankene over på noe annet på! Så lenge man faktisk får fisk da, har jo lett for å bli litt stille og kjedelig hvis man bare blir sittende der Altså, jeg får alltid fisk jeg, så ikke noe problem det Takk for tipsene fra dere begge Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Den beste måten å komme over det på er å innse at løpet er kjørt. Han blir ikke å kontakte deg, og du må slutte å håpe at han gjør det. Ikke gi næring til tankepineriet. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Den beste måten å komme over det på er å innse at løpet er kjørt. Han blir ikke å kontakte deg, og du må slutte å håpe at han gjør det. Ikke gi næring til tankepineriet. Hvordan kan du være så sikker på at han ikke kommer til å kontakte meg? Neida, men jeg ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Den beste måten å komme over det på er å innse at løpet er kjørt. Han blir ikke å kontakte deg, og du må slutte å håpe at han gjør det. Ikke gi næring til tankepineriet. Hvordan kan du være så sikker på at han ikke kommer til å kontakte meg? Neida, men jeg ser poenget ditt. Fordi du sier at du trolig ikke var noe for han, kanskje? Hvorfor må du uansett vente på at han tar kontakt? Kan du ikke ta kontakt selv? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Henger meg på den. Det er bare å ta tiden til hjelp. Det er ikke lett å se fra der du står nå, men det kommer til å gå over om du innser at det ikke er noe å hente der og prøver å komme deg videre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Befinner meg i akkurat samme situasjon. Ikke lett når det er første jenta jeg har vært interessert i på 4 år. Tar det en dag om gangen og prøver å gjøre noe i lag med gode venner hele tiden. Det er stort sett den eneste tiden jeg klarer å få tankene over på noe annet. Blir jeg sittende for lenge alene blir det alt for mye tid til å tenke, og det har svært negativ effekt. Jeg som deg håper det finnes en magisk formel for å fikse det hele, men jeg har søkt både på clas ohlson og ebay uten hell i å finne slikt ( ) Det er vell bare sånt som må gå over med tiden Postet av anonym: 91e85d777475310aca212423b76e1fcb Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Baaahhh, hvordan komme over noen du aldri skulle behøve å komme over? Her er historien: Vært på noen få dater, så ble det bare ikke noe mer. Han var vel rett og slett not that into me. Men likevel klarer jeg ikke å stoppe å tenke på han, håper stadig han kontakter meg, blir skuffet når jeg er han i nærheten av andre jenter osv. Noen tips til teite meg? Prøv å gjøre aktiviteter som krever mye fokus. Har du prøvd å sjonglere? Sjonglering kan være ekstremt nyttig for å fokusere og ikke tenke for mye siden det krever veldig mye fokus (øye, vekt til gjenstand, kraft, smidighet). Sjonglering er best hvis du står foran en sofa, hvis du mister de så slipper du å bøye deg helt ned til gulvet. Jeg har selv slittet en del med forelskelse som ikke fungerte. Sist var noen år siden, jeg var deppa i 2 måneder, og på ungdomsskolen var jeg hodestups forelsket i ei jente men jeg tørte ikke å snakke så mye med henne. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Fordi du sier at du trolig ikke var noe for han, kanskje? Hvorfor må du uansett vente på at han tar kontakt? Kan du ikke ta kontakt selv? Jada, han kommer nok ikke til å ta kontakt, må bare venne meg til tanken. Jeg tar ikke kontakt fordi jeg var den som gjorde det sist, for lenge siden, og da viste han ingen tegn til initiativ utover at han svarte meg. Tida lækjer alle sår. Jepp, må bare få tida til å gå litt fort, lei av å tenke på noen som ikke bryr seg. Henger meg på den. Det er bare å ta tiden til hjelp. Det er ikke lett å se fra der du står nå, men det kommer til å gå over om du innser at det ikke er noe å hente der og prøver å komme deg videre. Jeg får ta tida til hjelp ja. Og tiden er inne for å innse det nå... Befinner meg i akkurat samme situasjon. Ikke lett når det er første jenta jeg har vært interessert i på 4 år. Tar det en dag om gangen og prøver å gjøre noe i lag med gode venner hele tiden. Det er stort sett den eneste tiden jeg klarer å få tankene over på noe annet. Blir jeg sittende for lenge alene blir det alt for mye tid til å tenke, og det har svært negativ effekt. Jeg som deg håper det finnes en magisk formel for å fikse det hele, men jeg har søkt både på clas ohlson og ebay uten hell i å finne slikt ( ) Det er vell bare sånt som må gå over med tiden Postet av anonym: 91e85d777475310aca212423b76e1fcb Hehe, søren håpet du kom med den magiske formelen jeg nå, men men. Vi får ta tiden til hjelp, det er som de sier, en dag går det over Prøv å gjøre aktiviteter som krever mye fokus. Har du prøvd å sjonglere? Sjonglering kan være ekstremt nyttig for å fokusere og ikke tenke for mye siden det krever veldig mye fokus (øye, vekt til gjenstand, kraft, smidighet). Sjonglering er best hvis du står foran en sofa, hvis du mister de så slipper du å bøye deg helt ned til gulvet. Jeg har selv slittet en del med forelskelse som ikke fungerte. Sist var noen år siden, jeg var deppa i 2 måneder, og på ungdomsskolen var jeg hodestups forelsket i ei jente men jeg tørte ikke å snakke så mye med henne. Å, takk, bra tips, skal prøve det. Hehe, sofa, lat eller? ;)Saken er at jeg egentlig har mye skolearbeid som krever fokus, men likevel er det alt for lett å miste fokuset.. Takk til alle dere for gode tips Jeg tror jeg trenger en ny mann jeg Så nå er det bare å lete Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, jeg er lat, men det er ikke hensikten med å stå over sofaen. Hensikten er at man slipper å bøye seg ned, som kan bli veldig irriterende når man står å sjonglerer over lang tid, og i tilegg så distraherer det fra aktiviteten. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, jeg er lat, men det er ikke hensikten med å stå over sofaen. Hensikten er at man slipper å bøye seg ned, som kan bli veldig irriterende når man står å sjonglerer over lang tid, og i tilegg så distraherer det fra aktiviteten. Ok, skjønner Bra tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå