Kvalheimaren Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva må jeg tenke på om jeg kjøper pcen i usa. Må eg kjøpe ny strømadapter som er tilpasset "norsk strøm" .? Hvor kjøper jeg det? Andre ting det er lurt å tenke på? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hola! Vurderte en stund å kjøpe Asus G53SW fra USA. Det du må tenke på at er MVA + fortollingsavgift. Går vel fint ann å bare kjøpe "enden" eller såkalt adapter, sålenge adapteren støtter/tåler 220v. Hvis ikke må du kjøpe ny lader, som er ganske enkelt å få tak i. Hvis det skjer noe galt med pcen så har du 2års internasjonal garanti, men da må du sende det inn til Asus sin servicesenter i Norge. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ok... Takk for hjelpa.. Men om jeg må kjøpe ny lader hvor kan eg kjøpe det? link please? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvis du sender en mail til Komplett, så får de sikkert ordnet det. Ellers er det bare å gå på Amazon.co.uk og søke etter Asus G53SX Power, og se etter en med 150w. (Er ikke helt sikker på om det er 150w, men ganske kraftig er det!) Jeg ser at mange av de på Amazon.com (US versjonen) har ladere for Asus G53SX, og at de fleste tåler 110v~220v. Så det skulle gå fint med original lader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå