Isildur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg blir fortalt at jeg skal sette opp FSB'en med en og en mhz... Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får gjort det jeg... :oops: Det er da i BIOS? Jeg finner det ikke, hvordan er det jeg gjør det? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 lett litt mere du. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Når du har startet maskina og dn begynner å tellle ram, trykke du på delete, og straks kommer du inn i bios. Så leter du etter "frequensy/voltage", eller noe lignende, kan hende det ligger under andre menyer, bare let, så finner du. Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du kan hente ett program som heter Fuzzi Logic 4 ,da kan du klokke opp pc fra windows virker bare på MSi kort ligger på Msi si hjemmeside www.msi.com.tw nesten for enkelt Hvis ikke så er det bare å gå inn i bios på :Freqency/voltage control 2 linje cpu fsb clock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå