Nani95 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal på Halloween fest denne helga og lurte på hva jeg burde kle meg ut som og selvfølgelig hvor jeg kan kjøpe det Lenke til kommentar
hawt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 mye-moro har masse å velge mellom, i tillegg til at det er kjempebillig! http://www.mye-moro.no/kategori.php?kategori=235&subkategori=254 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Regner med at du ikke har tid til å bestille over nettet, hvis det er førstkommende helg. Nå vet jeg heller ikke hvor du bor, så det blir litt vansklig å finne en kostymebutikk i ditt nærområde. I hvert fall selger de nok masker og div i leketøysbutikker, men jeg vil da tro at det er mer barnetilpasset. Men den classic vampyren kan jo aldri slå feil. Finn frem pudderet til moren din, leppestift og litt øyenskygge så er vi der. Det er nok i hvert fall bedre enn skatesko, jeans, t-skjorte og en "skummel" maske ingen vil se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå