Vadefugl Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Heisann. Jeg lurer på om det er noen som vet hva en 15 åring kan jobbe som. Har noen venner som jobber på blant annet bensinstasjon og pizzasjapper, men de har fått jobben litt pga at de kjenner folk som jobber der, f.eks familie. Det hadde vært kjekkt å ha litt penger, så jeg tenkte at en jobb ved siden av skole kunne vært en god løsning, kan også jobbe i helgene. Bor i Stjørdal. Å jobbe i Trondheim kan være en mulighet. Takk Endret 26. oktober 2011 av Vadefugl Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er du under 18 kan du f eks ikke betjene en kasse, da må du være myndig. Men ut over den type jobber, er det veldig få du er avskåret fra der det ikke er krav om noen utdannelse. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 VG? Jeg selger vg på søndager. Ikke så mye å tjene men det er jo litt! 150 - 200 i timen! (maks 2 timer i uka da...) Man har jo aftenposten også, som tilbyr jobbing gjenom hele uka. (hørdt at dette skal være en drittjobb...) Matvarebutikk etter en jobbuke med skola? Legg anonse på finn.no etc, om at du måker snø for 100 kr timen. (til vinteren..) Lenke til kommentar
solskinn85 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Om du er flink til å skrive kan du jo ta en titt på trivago.no og bli medlem der og skrive for dem. Du tjener ikke all verden, men litt ekstra lommepenger kan det bli. Lenke til kommentar
skulbrujenta Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du får kanskje en jobb på en resturang, som servitør. Eg hadde servitørjobb fra eg fikk i 8 klasse te eg for ut fra skola i 10 klassen. Brorn min jobba på peppes pizza, fra kl halv 5 te 12 på kvelden. Han e veldig sliten, men han får pæng og han får også gå skole. Han får også tid å spis før han går på jobb. Du kan jo fer å spør på resturanga Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Heisann. Jeg lurer på om det er noen som vet hva en 15 åring kan jobbe som. Har noen venner som jobber på blant annet bensinstasjon og pizzasjapper, men de har fått jobben litt pga at de kjenner folk som jobber der, f.eks familie. Det hadde vært kjekkt å ha litt penger, så jeg tenkte at en jobb ved siden av skole kunne vært en god løsning, kan også jobbe i helgene. Bor i Stjørdal. Å jobbe i Trondheim kan være en mulighet. Takk Men hva har du lyst til å jobbe med sjøl? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hundre tusen slike tråder fra før av! Du kan finne de ved å bruke søk-funksjonen. Jobber kan du søke på via finn.no der det er stillingsannonser. Butikken lokalt hos deg kan også være et alternativ, gå inn lever fra deg CV og søknad personlig. Så kan du håpe på jobb etterpå. Endret 29. oktober 2011 av Trollfjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå