Howard Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 TEST: Jaxx jukebox HD500 Harddisk-baserte MP3-spillere er i vinden som aldri før. Jaxx har også en spiller i denne kategorien, og vi tar en nærmere kikk på HD500. Har den noe å stille opp med mot "kjempene" Apple og Creative? Les testen her. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Noen som vet om den fungerer som et vanlig usb-drev på andre os? Tenkte meg en ny mp3-spiller, men den må kunne mountes i GNU/Linux. Noen som vet om det er planer om å inkludere ogg-decoding i nyere firmware ? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Lenge siden jeg rippa CD'ne mine til mp3. Ogg og acc har jo tatt over for lenge siden . . Denne mp3 spilleren kan jo bare spille av de gamle mp3'ene mine som jeg ikke en gang hører på lengere . . Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Synes det blir litt for mye "ikke-data-hardware" tester her nå Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Synes det blir litt for mye "ikke-data-hardware" tester her nå Det er flere godbiter rett rundt svingen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Vil heller har slike tester enn ingen tester, så for meg gjør det ingenting.. Virker som ett godt alternativ i forhold til de andre to typene som finnes på markedet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Eg syns testen er bra. Og ka mener du ikke data hardware tester? Er jo en slags harddisk dette og greier. Anyways kan man oppgradere firmwaren så den kan spille ogg og de andre formatene også? Ikke det at eg bruker ogg. tror eg bare har 5 ogg filer tilsammen. Lenke til kommentar
surtur Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som vet om det er planer om å inkludere ogg-decoding i nyere firmware ? vet ikke med Jaxx, men iRiver's nye HD-baserte iHP-120 har det!! den er attpå til dritfet, mindre enn iPod ... ...men den blir sikkert schwin-dyr.... :/ Lenke til kommentar
surtur Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som vet om det er planer om å inkludere ogg-decoding i nyere firmware ? vet ikke med Jaxx, men iRiver's nye HD-baserte iHP-120 har det!! den er attpå til dritfet, mindre enn iPod ... ...men den blir sikkert schwin-dyr.... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå