Ole M Hagen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 "Smoking" pear. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Haha, genialt, hadde aldri tippa på en tråd i den effekten. Personlig ville jeg kansje brukt ett annet underlag, men selve frukten og effekten syntes jeg var øyefangende, fikk meg til å undre litt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hi-hi...dette var tøfft og en knallgod ide..! Ellers lurer jeg litt på hvor fokuset er - kunne ønske noe bedre skarphet på pæra, men det kan trolig fikses med litt mer oppskarping...? Et mørkere underlag ville også gi mer fokus på motivet. Til slutt tror jeg dette ville gjort seg enda bedre i høydeformat og med litt mer luft i bunnen. Oi - det ble visst litt mye pirk, dette - men her tror jeg du har potensiale for å få et enda bedre resultat. Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Takk for kommentarer begge to. Er enig i "pirket" ditt Astrid Jeg er en veldig fersk amatør, og har mye å lære fortsatt. Synes det er veldig moro å se hvordan små endringer kan gjøre store forskjeller i ett bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg