glennm95 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 HAr nå AKKURAT kjøpt ny data og suttet den sammen. men når jeg skal installere win7 på den så får jeg kun opp at BOOTMGR mangler. jeg har testet Dvden på en annen data, og der funker den. NB! dette er da en demontert ekstern HDD (det er en vanlig HDD inni hddkabinettet) men har prøvd og instalere på denne hdden før og da funket det.. kan jeg ha formatert den til feil format? (NTFS) Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Den hopper over booten, sjekk i bios at det står cd/dvd på nr 1 Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Nå kom Press any key to boot from DVD men BOOTMGR mangler enda... Kan det ha noe med at det er en HDD fra en Ekstern hdd? eller er det mest sannsynlig Windows dvden som er fucka Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Disken skal ikke ha noen betydning der, fikk samme i går på en ubuntudvd og da var den herpet. Du kan jo laste ned en ny ifra nett og bruke din nøkkel. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 fikk den til og boote nå takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå