Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei Finnes det noen mulighet for å sjekke om jeg er medlem i SOS Rasisme? Jeg har ikke meldt meg inn, men avisene skriver så mye om folk som er medlem mot sin vilje. Jeg vil ikke ringe dem, for hvis jeg oppgir navn for å sjekke om jeg er med, skriver de kanskje navnet inn i medlemslista om det ikke allerede stod der. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Godt spørsmål. Jeg hopper på denne tråden. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva faen? Henger meg på. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 De har vel lært det av statskirken... Svaret er antagelig nei, ikke uten å kontakte dem. Medlemslister er normalt ikke offentlige her i landet. Geir 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da jeg gikk på VGS hendte det at organisasjoner delte ut gratis brus og ba oss gi dem adressen vår slik at de kunne sende brosjyrer. Var "medlem" i AUF i flere år etter en slik operasjon. Skulle ikke forundre meg om jeg står på listene til SOS også .. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Interessant. Går det mot at de må svare for seg i retten nå? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Interessant. Går det mot at de må svare for seg i retten nå? Selvsagt, det var bare en høring de tok del i. Og I en høring så trenger man ikke å gi etter. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er det bare Dagbladet som rapporterer fra sivilrettsaken mot SOS rasisme? Finner ingen andre dagsaviser som rapporterer. Aftenposten har bl.annet ikke skrevet ett ord om SOS rasisme siden 25 oktober!! 2 Lenke til kommentar
thebull Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) SOS rasisme er kanskje den verste organisasjonen som finnes i norge i dag, verre en Vigrid OSV. Grunnen hvorfor de er verre en vigrid er at de er at de ødelegger den åpene debatten, noe som er veldig viktig å ha for at et demokrati skal fungere, og skal gå mest effektivt, vi skal få alle synspunkter, hvis noen synspunkter ikke kommer fram så kan de hemme utviklingen - noe SOS rasisme sørger for skjer. De hemmer blandt annet innvandringsdebatten, ved å kaste ut ordet "rasist" som om det var "hei". Samtidig som de ofte går voldelig til verks mot fredlige demostrasjoner. De angrep blandt annet Øyvind Heian, kanskje de synes han er en rasist, men det gir de ingen grunn til å angripe han. SOS rasisme er en haug med anarkister og uintelligente drittunger. Fortrekker medlemmer av Vigrid, og Norges Patriotene enn SOS rasisme, fordi de er iallefall for en åpen debatt. Endret 5. november 2011 av thebull 3 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg fikk en telefon av SU for noen ukers tid siden hvor de spurte om jeg ville være med på et oppstartsmøte i byen. De sa at jeg visst nok var medlem. All kontakt jeg noensinne har hatt med SU, var at jeg ville ha informasjon om partiet på SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå