Gå til innhold

Verdt å kjøpe Kinect?

China Burger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det synes jeg helt klart det er verdt, og det har jo kommet masse spill allerede. Du kan fint henge kinect under tv`n ja. En flash av boksen kan jo også være en god idè, iom at du har barn osv ;)

Ja en flash må til hehe, barna striper opp dvd'ene som om det var en touch skjerm og platene blir iblandt tilsynelatende vasket gulvet med. Svært frustrerende, når favoritt spill går i dass pga. det, og levetiden på platene er maks 2 år. Jeg bare må flashe den, selv Microsoft ville ha støttet meg i det....tror jeg...hehe!

Lenke til kommentar

game protection for en 10r på gamestop :thumbup: problem solved

Kan en få tegnet en ny 10 kr forsikring på samme spill etter det har gått i stykker? Lurer på om GameStop vil bli sure på meg, visst jeg kommer inn med samme spill 3-4 ganger, men regner ikke med forsikringen varer mer enn f.eks 1 år! Vil vel neppe få nytt spill visst jeg kommer med det 3 år etterpå...

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

lol!! Ja jeg skal ringe Microsoft nå ikveld, og forklare problemet mitt! Dem sier nok at jeg bare kan ta å flashe den.....laugh.gif

Men har hørt rykter om at det er lov å lage backup av ett spill, så sant en eier originalen! Så den er jo grei, først kjøpe spillet og deretter laste ned spillet fra internet...cluet er bare å ikke gjøre det omvendt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...