China Burger Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det verdt å anskaffe Kinect? Sattser Microsoft og spillutviklerne seriøst på Kinect fremover? Finnnes det spill til Kinect som er verdt å kjøpe? Jeg har en LCD 42' som er fester høyt oppe på veggen, slik at barna ikke kan terrorisere den. Hvor kan jeg plassere Kinect dingsen, under TV? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=410 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja, det synes jeg helt klart det er verdt, og det har jo kommet masse spill allerede. Du kan fint henge kinect under tv`n ja. En flash av boksen kan jo også være en god idè, iom at du har barn osv 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, det synes jeg helt klart det er verdt, og det har jo kommet masse spill allerede. Du kan fint henge kinect under tv`n ja. En flash av boksen kan jo også være en god idè, iom at du har barn osv Ja en flash må til hehe, barna striper opp dvd'ene som om det var en touch skjerm og platene blir iblandt tilsynelatende vasket gulvet med. Svært frustrerende, når favoritt spill går i dass pga. det, og levetiden på platene er maks 2 år. Jeg bare må flashe den, selv Microsoft ville ha støttet meg i det....tror jeg...hehe! Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 game protection for en 10r på gamestop problem solved Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) game protection for en 10r på gamestop problem solved Kan en få tegnet en ny 10 kr forsikring på samme spill etter det har gått i stykker? Lurer på om GameStop vil bli sure på meg, visst jeg kommer inn med samme spill 3-4 ganger, men regner ikke med forsikringen varer mer enn f.eks 1 år! Vil vel neppe få nytt spill visst jeg kommer med det 3 år etterpå... Endret 29. oktober 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bare å spørre dem eller spørr ms om du kan flashe 360 din :!: Tar option 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 lol!! Ja jeg skal ringe Microsoft nå ikveld, og forklare problemet mitt! Dem sier nok at jeg bare kan ta å flashe den..... Men har hørt rykter om at det er lov å lage backup av ett spill, så sant en eier originalen! Så den er jo grei, først kjøpe spillet og deretter laste ned spillet fra internet...cluet er bare å ikke gjøre det omvendt Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du kan da forklare dem det vist 360n din blir bannet på live Tror ikke du får mehold på den :!: prøv gjerne Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Visst jeg 100% dokumenterer at jeg har kjøpt originalen og at original disken ble øydelagt. Tror du dem låser opp igjen min 360 maskin, visst den blir bannet av backup spillet? Det synes jeg dem burde gjort, visst ikke kan jeg jo ta det rettens vei for å vinne frem! Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nei er nok presisert i bruker avtalen fra ms at modifisering av konsoll er et brudd på live avtalen desverre.. Så du kommer ikke langt, bedre å være legit så slipper du noe tull Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha, det er da ikke forbudt å flashe dvd-drevet. I det øyeblikket du har kjøpt en xbox, så er den DIN, og du kan da gjøre hva du vil med den. Det er også bare de sløve og uvitende som blir bannet fra live, så jeg ser heller ikke noe problem der Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Betryggende og feil Hva er feil?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå