Gutt17 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tenkt å spørre en jente om vi skal treffes, Men hva skal vi gjøre første gangen? vil at hu skal få lyst til å treffes flere ganger, Vil ikke virke kjedelig. håper på bra tips Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Bowling er jo en fin måte. Blir fort litt fliring.. Hvis du er god kan du jo lære henne? Hvis ikke kan dere tøyse og heller bare kose dere. Det er jo en sticky hvor det står masse tips.. Endret 26. oktober 2011 av Mørkeblå Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor gamle er dere? Første gangen jeg traff det som er min nåværende kjæreste, bare gikk vi en tur og snakka og ble kjent. Det var veldig koselig Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er 19, Hun er 16 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Akkurat samme som meg! Gå for noe helt enkelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå