larseko Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har gått til anskaffelse av den originale bilholderen med lader og linje-ut fra Samsung. Denne var fin, men jeg har et problem med lyden på telefonen når den er koblet til: Først da jeg prøvde, fikk jeg en høy "poppelyd", lignende den som en får når en kobler lyd/høyttalere på og av, hver gang jeg gikk valgte noe på telefonenen, eller før hver gang dama i Google navigation ga meg noen instrukser. Ganske så plagsomt. Jeg fikk bukt med ulyden ved berøring og valg på skjermen ved å skru av "hørbare berøringstoner", "hørbart valg" og "tilbakemelding fra berøring" under Innstillinger, men jeg får fortsatt et høyt "popp" så fort hun i Google Navigation åpner kjeften. Har noen en idé om hva dette kan være? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det ser ut som dette høye "poppet" kommer hver gang android initierer lyd, eller hva en skal si. F. eks. før første sangen en setter på i wimp, før hver gang dama sier noe i talekontrollen etc. Det er rett og slett fryktelig irriterende. Det skjer også hvis jeg kobler til headset mens docken er koblet i, så jeg skjønner ikke helt. Er det noen som har denne holderen og som ikke har dette problemet? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) må du ha lyden høyt på for å få tilfredsstillende volum fra mobilen? det kan være at du må ha en forforsterker på inngangen i anlegget ditt.(det må jeg på min aux inngang bakpå spilleren i bilen) Endret 26. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
larseko Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Nei, synes ikke jeg må ha lyden spesielt høyt. Ikke noe høyere enn jeg hadde før, på iPhonen som var koblet på omtrent samme måte (gjennom dock, med lading og lyd ut på samme kontakt). Lenke til kommentar
larseko Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Sendte mail til Samsung om dette, da jeg ser det som en stor mangel ved produktet at det kommer sprenge-høyttaler-lyder hver gang det skal spilles lyd fra telefonen. De skal ha ros for at de svarte meg fort før helgen, med at de skulle undersøke nærmere. Idag har de testet "på kontoret" , og kunne bekrefte at denne dingsen fungerer slik jeg beskriver, altså slik at den ikke kan brukes ved navigasjon etc. Jaja. Da er det bare å styre unna, dere er herved advart. Eller er det noen som har andre erfaringer? Det er et mysterium for meg at dette kan være akseptabelt. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 jeg tror dette er spesielt for din mobil, ellers hadde du funnet andre med samme problem med et kjapt googlesøk. kan være at den må inn på service Lenke til kommentar
larseko Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg vet ikke, jeg postet om dette på xda-dev også, og der var det en som mente det var det samme på desktop-docken. Men det er ingen som har svart hvor det virker uten disse lydene, så det er vanskelig å vite hva som er vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå