Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Så hvis jeg skrev feil, så blir jjeg innkalt igjen, og da kan jeg gi beskjed? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Da jeg skulle fylle ut sånn greie.. Hva hadde skjedd om jeg hadde skreve feil person nr.? Da kommer draugen og tar deg!!!!! Hva om du hadde på deg feil sokker den dagen?? Kan det kanskje spille inn?? Hvilken side av senga sto du opp på?? Jeg er rimelig sikker på at det vil påvirke noe. :!: 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Det du prøver å si er at jeg blir innkalt igjen, og derfor kan jeg forklare? Hva om jeg skrev feil Epost også, kontakter de meg på den mobilen jeg oppnevnte, da hjvis jeg ikke svarer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det du prøver å si er at jeg blir innkalt igjen, og derfor kan jeg forklare? Hva om jeg skrev feil Epost også, kontakter de meg på den mobilen jeg oppnevnte, da hjvis jeg ikke svarer? De kommer seint på kvelden etter at du har lagt deg i et stealth helikopter, firer seg ned gjennom pipa, trer bjønnefitta over hue på deg, feil vei så du ikke kan se og tar deg med tilbake til basen. Der blir du pakka ned sammen med proviant og forsyninger og droppet i fallskjerm i en low pass over Bannak i Lakselv, hvor du må gå grensevakt til du går av meg pensjon. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Slutt å svare, han finner bare på tåpelige ting for å dra ut trådene sine uendelig med tull og tøys. Nye eksempler på dette rett ovenfor. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skjer med å være paranoid? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Det du prøver å si er at jeg blir innkalt igjen, og derfor kan jeg forklare? Hva om jeg skrev feil Epost også, kontakter de meg på den mobilen jeg oppnevnte, da hjvis jeg ikke svarer? Venter fortsatt på seriøse svar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ring veivesenet imorgen og slutt å oppfør deg som en idiot. 2 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Venter fortsatt på seriøse svar. Du blir ikke kalt inn igjen. Skulle kjøreskolen få melding om at du trenger mørkekjøringskurset igjen, har de navn og riktig personnummer registrert på deg fra før. De vil da oppdage denne feilen. De vil sannsynligvis ikke kontakte deg engang. Jeg kan gjenta: Om du har skrevet feil, så er ikke det et problem, og du vil ikke bli kalt inn igjen, og trenger ikke forklare til noen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Lûïz Ângêl Zâpïcô er et forumtroll for 'nte gang. Han har antagelig ikke førerkort engang. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Venter fortsatt på seriøse svar. Du blir ikke kalt inn igjen. Skulle kjøreskolen få melding om at du trenger mørkekjøringskurset igjen, har de navn og riktig personnummer registrert på deg fra før. De vil da oppdage denne feilen. De vil sannsynligvis ikke kontakte deg engang. Jeg kan gjenta: Om du har skrevet feil, så er ikke det et problem, og du vil ikke bli kalt inn igjen, og trenger ikke forklare til noen. Så jeg blir ikke fratatt øvingskjøringsretten 31. Januar? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Så jeg blir ikke fratatt øvingskjøringsretten 31. Januar? Nei! (Sender inn rapportering på tråden nå, dette er latterlig..) 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg synes at disse forumtrollene er litt artige jeg. De har åpenbart er skrudd virkelighetssyn og sliter med å definere bl.a. humor fra hjernedød oppførsel, og jeg tipper at de fleste enten er i kontakt med psykiatrisk helsevern, eller at de burde vært det. :!: 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tråden stenges. Les svarene du har fått, eller ta kontakt med din lokale trafikkstasjon/kjøreskole. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg