Bytex Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sånn har det alltid vært. Når jeg kjørte opp i 1997 var vi 4 elever i bilene, og 2 lærere (2 skolebiler til sammen). Vi kjørte til en skogsvei uten gatelys, så stilte lærerem i den andre bilen seg opp langs veien i mørk jakke uten refleks, mens vår lærer kjørte og viste oss hvor kort avstand han plutselig dukket opp på. Kontra hvis han hadde lys jakke eller refleks. Og vi ble quizzet på hvor lang avstand man burde blende ned for fotgjengere og slikt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjørte en veldig ny Porsche Cayenne, så jeg skjønner det godt Vil det si at du kjørte opp med automatgir? Vil det være de samme ''elevene'' som jeg var på trafikalt grunnkurs med der? Eller vilt fremmede? Det er ganske sannsynlig at du har noen av dine medelever med. Jeg har sosial angst og derfor liker jeg å være med folk jeg kjenner fra før og føler meg trygg på... Sosial angst er en "folkesykdom" i Norge som halve landet sliter med. Ignorer det. De kjørebevispapirene kan ikke skade å ta med. Det er bare å følge med på hva kjørelæreren sier. Trenger i grunn bare å ha vært med. 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 2 I hver bil (Hos oss i vertfall), dere kjører i mørket og snakker/svarer på spørsmål om bilrelaterte ting, som når man skal sette på langlys osv. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 2 dager igjen! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 1 dag igjen!!! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kjørte en veldig ny Porsche Cayenne, så jeg skjønner det godt Vil det si at du kjørte opp med automatgir? Det vil si vi kun hadde den på mørkekjøringen. Vanligvis kjørte jeg rundt i en ny BMW 3-serie, husker ikke hvilken type, men den sparket veldig godt ifra Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hvor lang tid tar dette? Jeg starter 7 og moren min vil vite når hun skal hente meg. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 1,5-2 timer. Ikke lange tida Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har tatt trafikalt grunnkurs, skal nå ta mørkekjøring, trenger jeg å ta med noe bevis på at jeg har vært med på kurset? Hvordan vet jeg hvilken bil jeg skal inn i? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har tatt trafikalt grunnkurs, skal nå ta mørkekjøring, trenger jeg å ta med noe bevis på at jeg har vært med på kurset? Hvordan vet jeg hvilken bil jeg skal inn i? Det skal ikkje være nødvendig då kjøyreskulen nok har oversikt over kva du har tatt. (Du trenger eigentleg ikkje traffikalt grunnkurs for å ta mørkekjøyringa då du mest sannsynlig ikkje skal kjøyre sjølv). Men dersom du er usikker så er det berre å ta med dokumentasjonen, den tar ikkje mykje plass. Eg rekner med at du får informasjon om kva bil du skal inn i når du møter opp, mest sannsynlig sitter du på med den vanlige kjøyrelæraren din. Alt du treng å gjere er å møte opp på avtalt plass til avtalt tid. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Alt informasjon blir registrert digitalt av kjøreskolen, slik at veivesenet har oversikt over hva du har gjort. Dette gjør også at du kan bytte kjøreskole om du vil uten problemer. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Ferdig. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det var vel ikke så ille, var det vel? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 De burde lage en egen forumdel for raringer. :!: 5 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Slike som deg? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Da jeg skulle fylle ut sånn greie.. Hva hadde skjedd om jeg hadde skreve feil person nr.? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kjedelig for deg og dyrt for din snille mor som betaler alt for deg. Betyr bare at du ikke blir registrert og må ta mørkekjøringen en gang til og igjen må finne deg i være i nærheten av ukjente mennesker. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva hadde skjedd vis? Betyr det at du gjorde det? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Nei, er 99% sikker på at jeg skrev riktig. Men vil bare vite hva som skjer hvis jeg skrev noe galt. Jeg har tatt trafikalt grunnkurs, og hvis jeg blir innkalt igjen, så er det bare å si at jeg alleredet har vært på det og at de kan se i arkivet eller noe slikt og se det sammenlignet med det jeg skrev på trafiks grunnkurs, og finne feilen osv...??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Slutt å svare, han finner bare på tåpelige ting for å dra ut trådene sine uendelig med tull og tøys. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg