HDSoftware Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Heisan folkens.. Jeg er helt blodfærsk når det gjelder Android progreammering og også Java. Jeg har derimot grei kompetanse på .NET så det å finne ut av Java og bibliotekene ser jeg på som en grei sak. Det som derimot IKKE er en grei sak er måten dette presenteres på for en som er "ny". Det jeg har gjort er å følge guiden på http://developer.android.com og allerede på noe som skulle være så enkelt som et Hello World program feiler det. Eclipse er jo en gammel traver selv om android er forholdsvist nytt, men at en oppstarts guide ikke engang klarer å presentere noe som virker ved første forsøk er jo skuffende Har gjort følgende: 1. Installert SDK 2. Installert Eclipse 3. Opprettet prosjektet "HelloAndroid" i henhold til veiviser 4. Trykker RUN knappen og ender opp med følgende: [dato/tid - HelloAndroid] Android Launch! [dato/tid - HelloAndroid] adb is running normally. [dato/tid - HelloAndroid] Could not find HelloAndroid.apk! Dette er som sagt helt nytt for meg og jeg aner ikek engang hvor jeg skal starte for å finne ut av dette. Jeg har selvsagt googlet dette og flere svar dukker opp, som f,eks. "Finnes den APK filen?" og selvsagt har jeg søkt etter den og neida - den er ikek der. Men det har jo ikek jeg greie på. Jeg lurer jo oå hvorfor den ikek er der.. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Problem løst.... Hadde glemt å installere JDK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå