Greysoul Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 kjøpte bf 3 igår på nett, og prøver å få lastet det ned slik at jeg kan få spilt spillet jeg har ventet så utrolig lenge etter. men har et lite problem, når jeg prøver å laste ned spillet i origin skjer det ingenting, det eneste programmet gjør er at det går fra "klargjør" - 0.0%- går automatisk i pause- og tilbake til klargjør igjen. snakket kundesupport på ea og de ba meg bare reinstallere origin. og det har jeg nå gjort 3 ganger og har fremdeles det samme problemet. nettet funker fint ellers, både til nedlasting og surfing. noen råd? takker for svar Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 tror du må være litt tålmodig, flere som har dette problemet. etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Greysoul Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 nå har jeg prøvd å laste det ned siden klokken 2 igår...dette begynner å bli utrolig irriterende. dårlig av ea å ha sånne feil når de slipper et så stort spill som bf3 jeg kjøpte det ikke igår for å måtte vente en uke... Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 nå har jeg prøvd å laste det ned siden klokken 2 igår...dette begynner å bli utrolig irriterende. dårlig av ea å ha sånne feil når de slipper et så stort spill som bf3 jeg kjøpte det ikke igår for å måtte vente en uke... Nettopp slike problemer som gjør at jeg kjøper fysiske spill i butikk,til nød i Norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 kjøper alltid fysisk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal være helt unødvendig å kjøpe spill dvd idag. Har ikke kjøpt ett fysisk spill på flere år og det har alltid gått bra både i Steam, direct2drive og ymse. Tenker problemet her ligger ene og alene i Origin jeg som både ser og virker som en tidlig beta versjon av ett program som skulle ønske det var Steam.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 laster ned fra origin BF3 nå as we speak, funker for meg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 nå har jeg prøvd å laste det ned siden klokken 2 igår...dette begynner å bli utrolig irriterende. dårlig av ea å ha sånne feil når de slipper et så stort spill som bf3 jeg kjøpte det ikke igår for å måtte vente en uke... Hva om du avslutter Origin, kjører origin.exe som administrator? Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
defcon1305 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hallå ! Jeg har samme problemet. Har ikke noe å si om man kjøper fysisk eller digi download. Man må bruke Origin uanset, og laste ned derifra. Kjøptye spellet idag. Prøver å løse inn produktnøkkelen i Origin, den bare loader, får feilmelding aktiverings mulighetene er ikke tilgjengelig. Har du fått noe mere svar fra Origin eller EA suppport ? Det her er dårlig greier ass! Jeg kjører ikke ned te byn, kjøper spill for å så laste det ned når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå