Howard Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 AMD64-logoen debuterer AMD ruller ut logoen for AMD64. Logoen skal brukes av program- og maskinvareprodusenter for vise at produktene deres er kompatible med prosessoren som kommer i september. Les saken her. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pene logoer. Intet mer å si om den saken. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pene logoer. Intet mer å si om den saken. Au contrair mon ami! Smak og behag, jeg syns dem var litt stygge... Virker litt konservativt gammeldagse. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Sweet. Jeg vil ha en sånn prosessor. :-? Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Den er ihvertfall mye bedre enn Intel Inside logoen... Eller Idiot Outside som noen kaller det... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Helt greie logoer,men kanskje ikke de mest kreative da :wink: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Gleder meg til jeg får kloa i en Athlon 64 cpu *smatt* *smatt* - Logoen skal få æresplasseringen på kabinettet! - Ved siden av Tux-merket i midten på fronten.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pene logoer. Intet mer å si om den saken. Au contrair mon ami! Smak og behag, jeg syns dem var litt stygge... Virker litt konservativt gammeldagse. Med "pene" så åpner jeg for negative tilbakemeldinger også da... De er ikke perfekte. Men jeg lurer litt på hva du mener med konservativt gammeldags... Greit nok, vi har hørt "AMD" en del ganger, men de må nå fortsatt få bruke firmanavnet sitt. Fonten er jo mer eller mindre bestemt, og faktumet at det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre logoene hindrer vanvittige design-krumspring og prisen for beste nyskapende logo! Doc Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 nei du.. dette var ikke det beste amd har gjort... ville da tro at de kunne kommet opp med noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pene logoer ja. Men poenget med dem skjønner jeg ikke. De skal benyttes på programmer som kan kjøres på 64bits prosessor. Noe alle programmer kan, ved hjelp av emulering.... So? Kan vi regne med at alt fra teksteditorer til databaser kommer med kjekke AMD-merker? Eller er dette bare (nok en) jippo fra AMD... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pene logoer. Intet mer å si om den saken. Au contrair mon ami! Smak og behag, jeg syns dem var litt stygge... Virker litt konservativt gammeldagse. Med "pene" så åpner jeg for negative tilbakemeldinger også da... De er ikke perfekte. Men jeg lurer litt på hva du mener med konservativt gammeldags... Greit nok, vi har hørt "AMD" en del ganger, men de må nå fortsatt få bruke firmanavnet sitt. Fonten er jo mer eller mindre bestemt, og faktumet at det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre logoene hindrer vanvittige design-krumspring og prisen for beste nyskapende logo! Doc Klart, det er vel ikke mulig å putte allverden inn i en såpass liten logo, men jeg syns fremdeles de virker litt platte. Kjedelig mønster rundt 64, ikke no digg fargevalg osvosv. Men som jeg sa , smak og behag, og som du sier, det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 En logo er egentlig ikke noe å diskutere da... hvordan skulle den ha vært bedre lixom? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hææ hvilken logo? :smile: Den er ihvertfall mye bedre enn Intel Inside logoen... Eller Idiot Outside som noen kaller det... Trodde det var Intet Inside haaa haaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå