Gå til innhold

AMD64-logoen debuterer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pene logoer. Intet mer å si om den saken.

Au contrair mon ami! Smak og behag, jeg syns dem var litt stygge... Virker litt konservativt gammeldagse. ;)

Med "pene" så åpner jeg for negative tilbakemeldinger også da... De er ikke perfekte.

Men jeg lurer litt på hva du mener med konservativt gammeldags... Greit nok, vi har hørt "AMD" en del ganger, men de må nå fortsatt få bruke firmanavnet sitt. Fonten er jo mer eller mindre bestemt, og faktumet at det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre logoene hindrer vanvittige design-krumspring og prisen for beste nyskapende logo! :yes:

Doc

Lenke til kommentar

Pene logoer ja. Men poenget med dem skjønner jeg ikke. De skal benyttes på programmer som kan kjøres på 64bits prosessor. Noe alle programmer kan, ved hjelp av emulering.... So? Kan vi regne med at alt fra teksteditorer til databaser kommer med kjekke AMD-merker? Eller er dette bare (nok en) jippo fra AMD...

Lenke til kommentar
Pene logoer. Intet mer å si om den saken.

Au contrair mon ami! Smak og behag, jeg syns dem var litt stygge... Virker litt konservativt gammeldagse. ;)

Med "pene" så åpner jeg for negative tilbakemeldinger også da... De er ikke perfekte.

Men jeg lurer litt på hva du mener med konservativt gammeldags... Greit nok, vi har hørt "AMD" en del ganger, men de må nå fortsatt få bruke firmanavnet sitt. Fonten er jo mer eller mindre bestemt, og faktumet at det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre logoene hindrer vanvittige design-krumspring og prisen for beste nyskapende logo! :yes:

Doc

Klart, det er vel ikke mulig å putte allverden inn i en såpass liten logo, men jeg syns fremdeles de virker litt platte. Kjedelig mønster rundt 64, ikke no digg fargevalg osvosv. Men som jeg sa , smak og behag, og som du sier, det er en liten logo som sikkert ikke skal sprike så enormt fra de andre... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...