Gunde^ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei, Jeg har hatt en Kingston HyperX SSD i rundt en måned nå uten problemer. Så kom første tegn på trøbbel i går kveld: Surfet i Firefox og systemet sluttet helt å svare, det gikk rundt ett minutt, så restartet maskina automatisk og fant ikke SSD, men startet på en annen partisjon på en HDD. Slo maskina av og på, og den virket fint igjen med SSD. I sted skjedde det samme. Da sto maskina uten noen programmer oppe i idle, og restartet av seg selv. Har kjørt Crystaldiskinfo og får 100% i helsetilstand, er litt i villrede her, finner ikke stort på internett. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) høres ut som den standard sandforce 2 feilen. Disken blir "unmountet" av OS'et, og deretter går det til skogen. Se denne tråden for mer info. Endret 27. oktober 2011 av Locklear Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Fikk hjelp fra Kingston kundeservice, fikk ny FW før den ble sluppet faktisk. Løste problemene mine, har ikke oppdaget noen feil etter oppdateringen. Anbefales! Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fikk hjelp fra Kingston kundeservice, fikk ny FW før den ble sluppet faktisk. Løste problemene mine, har ikke oppdaget noen feil etter oppdateringen. Anbefales! Det har skjedd med meg i det siste også. Sendte du mail til kingston eller hva gjorde du? Hvor lang tid tok det før du fikk reply? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 FW var lagt ut på Kingstons support side til SSD-en. Så no worries La oss håpe den varer lengere nå da Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 FW var lagt ut på Kingstons support side til SSD-en. Så no worries La oss håpe den varer lengere nå da Den er langt mer stabil nå, men har en annen bruker av pc'en opplevde en blåskjerm. Om dette har noe SSD'en vet jeg ikke. Uansett tror er det ingen grunn til å ikke oppdatere, hadde langt fler problemer før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå