koda Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi skal ut og reise. Vi ønsker at far (som ser dårlig og må se bilder på sin gigantiske led-tv) skal få opp bildene vi tar mens vi er ute og reiser. Jeg har koblet en PC til tv-en hans som står på hele tiden (han kan ikke operere en PC selv). Jeg tenkte meg at jeg kunne sette denne til å vise et slideshow (med Windows sin skjermbeskytter) av bilder som ligger i en Drobbox-katalog, slik at jeg kunne laste opp bilder til denne Dropbox-katalaogen etterhvert. Problemet er at Windows sin skjermbeskytter på restartes for å få opp nye bilder, noe han ikke får til. Fins det andre løsninger som kan fungere? Kunne jeg feks fått til dette med Picasa? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva med en privat NAS med DLNA og UPnP-server ? Lenke til kommentar
egilh Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hva med en privat NAS med DLNA og UPnP-server ? Det svarer ikke helt på spørmålet da Edit: nesten det samme spørsmålet ble stilt i denne tråden. Der ble FastStone MaxView løsningen, som kan lastes ned i trial, men koster penger. Endret 26. oktober 2011 av egilh Lenke til kommentar
koda Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 FastStone MaxView fungerer perfekt:) Med Dropbox-appen på telefonen min, blir dette perfekt. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå