Ohny Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tydeligvis har noen klart å rygge i bilen min og etterlatt stygg skade på den. Er det noen som om det går ann å fikse det hjemme uten å måtte inn på verkstedet? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Litt vanskelig å se, men er det lakken som har gått av eller er det bare rester etter den andre bilen? Hvis det er førstnevnte så må det fikses av en lakkerer. Evt. et smart repair verksted. Du kan jo legge i lakk med lakkstift fra forhandler, men det blir ikke pent. Endret 27. oktober 2011 av CFM Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Ville hørt med et lakkverksted hva det vil koste. Ser for meg det ikke blir kjempebillig. For meg ser det ikke så stort ut, og det er vel plastfanger så ingen fare for rust. Det må jo selvfølgelig vurderes ut i fra alder og hvordan resten av bilen ser ut. Er det en V70? De koster jo litt så det er kanskje verdt det. Du kan jo prøve å fikse det selv, men 100% får du det ikke. Edit: S40? Endret 27. oktober 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Ville hørt med et lakkverksted hva det vil koste. Ser for meg det ikke blir kjempebillig. For meg ser det ikke så stort ut, og det er vel plastfanger så ingen fare for rust. Det må jo selvfølgelig vurderes ut i fra alder og hvordan resten av bilen ser ut. Er det en V70? De koster jo litt så det er kanskje verdt det. Du kan jo prøve å fikse det selv, men 100% får du det ikke. Edit: S40? S40 ja Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 kjøp deg lakk, primer og klarlakk bilxtra, biltema har lakk som matcher bilen din 100 % bare å finne frem lakkoden ! så er det bare å spraye i vei Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mulig det var likt da lakken på bilen var ny, det er den ikke nå mer. Ganske likt er det nok, men ikke 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå