Captaincaos Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har søkt litt etter et passende nettbrett som jeg kunne kjøpt meg. Størrelsesmessig er alt over 8" ok,men det MÅ være minnekortleser. Hvilke nettbrett har dette? Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Motorola Xoom har dette. Mener HTC Flyer også har det, emn den er mindre enn 8". Galaxy PAD'ene kan bruke minnekort via en adapter har jeg lest. Holder på å lese meg opp på dette selv og minnekortslot er viktig eller mulighet til å bruke en minnestick. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Asus Transformer har micro sd i brettet og MMC/SD/SDHC i tillegg til 2 full size USB-kontakter i tastaturdocken. Oppfølgeren Transformer Prime skal komme før jul. Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skriver dette på en Packard Bell Liberty 32g, med minnekortleser, mini-usb, vanlig usb og hdmi. Hatt den i snart en uke, og storfornøyd Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lenovo Thnkpad Tablet må jo nevnes i denne sammenheng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå