CookieY Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Sitter og vurdere om jeg skal bestille klær fra www.ridestore.no eller .se som det blir og lurer på om det blir toll på disse varene når jeg bestiller dem siden lageret ligger i sverige? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir ikke toll nei Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Uten å ha gått inn på siden, har jeg resonert meg fram til at det blir mva. og toll hvis han bestiller fra .se, siden det da bare er innbakt svensk mva.. Bestiller han fra .no skal det være inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Han bestiller fra .no, så blir ikke noe tolll/moms. Akkurat som dustinhome, som både har svensk og norsk hjemmeside, de har både lager i Norge og Sverige, men så lenge du bestiller fra .non blir det ekstra moms/toll. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Du kopierte egentlig bare teksten min og endret på den? Hvis dette blir litt vanskelig for noen: .no -> ingen toll .se -> moms og toll Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Den siden er .no, da er MVA og toll innbakt i prisen så du betaler ikke noe ekstra. Hvis du bestiller fra .se kommer MVA og toll i tillegg. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg regner med at hvis du bestiller fra .no slipper du å betale ekstra for moms og toll, mens bestiller du fra .se sender de fra Sverige og du må betale det ekstra. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Tror det er slik at om du bestiller fra .no slipper du å betale og om du bestiller fra .se må du betale. umad christian b Endret 26. oktober 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Uten å ha besøkt siden, har jeg kommet fram til at det blir mva og toll hvis du bestiller fra .se Hvis du bestiller fra .no skal det være inkludert i prisen. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Sånn som jeg har forstått det så er det bare toll og moms fra .se, mens .no er avgiftsfritt. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Du kan få fritak fra den svenske MVA, det fikk jeg. Den norske MVA kom aleine på over 7000,- så godt var det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå