Talina Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg lurte på om noen har noe erfaring i å bytte studie fra sykepleie til bioingeniør. For eksempel, blir anatomien godkjent fra sykepleien til bioi.? Bytter da august neste år, og lurer på om det er verdt å fortsette på sykepleien i mens eller om jeg skal få meg en jobb istedet mens jeg venter. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eg er ikkje heilt sikker, men sidan begge deler er høgskule så vil du i alle fall få bruke oppigjen studiepoenga du har tatt. Så sjølv om du kanskje må ta ny anatomi på bioingeniørstudiet så vil du kunne bruke anatomien frå sjukepleierstudiet i stadan for valgfag. Det du må gjere er å samanlikne pensumet i dei forskjellige faga mellom sjukepleie og bioingeniør. Det er opp til høgskulen å avgjere om dei godtar faga som du har tatt frå før. Det beste er å printe ut pensum, litteratur liste og andre beskrivelser av faga dine og ta kontakt med den høgskulen du har planar om å søke deg inn på. Dei kan vanligvis gi eit ganske kjappt svar på kva fag du får godkjent. På generell basis så vil eg anbefale deg å fullføre. Du vil uansett få studiepoeng sjølv om du ikkje er ferdig utdanna. Bestått eksamen vil også gjere at deler av studielånet ditt blir omgjort til stipend. Og sidan du har fullført fyrste året så vil du ha muligheita til å seinare fullføre sjukepleierutdanninga på berre to år eventuellt bruke faga du har tatt som eit ledd i anna utdanning. Husk at det å ha nokre sjukepleier fag i bunnen vil gi deg ei litt anna kompetanse enn andre bioingeniører, noke som kan gjere at det er lettare å få seg jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå