Mithridates VI Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Eg gav ein litt overfladisk forklaring, men alle gode mod authors dokumenterer nøyaktig kva dei gjer. Dette er teksturmodden eg vil tilrå for Oblivion. Du kan lese det han skriv om den, men det viktigaste er at du går og ser på bileta. Dei fleste er før/etter-gifs. Eg synest ikkje dei nye teksturane utgjer eit brot med det visuelle uttrykket eller øvrig art design. No er det sannsynlegvis lettare å gjere dette riktig i Oblivion enn i Morrowind, sidan Oblivion er det mest generisk utsjåande Bethesda nokonsinnne har sendt til butikkane - men eg er ikkje uroa for tilsvarande Skyrim-mods. Takk :-) Siden er lagret til om jeg engang har lyst til å eksprimentere med å bytte ut textures. Jeg foretrekker vanligvis det originale utrykket til utviklerne, spesielt når det er snakk om folk som har så godt art design som Bethesda (også i Oblivion). Men dette så i det minste svært nært ut til originalen (med unntak av sandstranda). Endret 27. oktober 2011 av Mithridates_InnleggNO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hver gang jeg er inne på tesnexus.com forstår jeg lite av hvorfor folk ønsker å spille Skyrim på konsoll... I Skyrim kategoriene på nexus forumet det virker ikke som mod'erne akkurat har forlatt åstedet. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vet noen hva minstekravene kan kjøre på? Alt på low? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 æh... siden dette er en artikkeltråd står det vel i artikkelen det er linket til i førstepost. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Tiltman: Du får det jo litt til å høres ut som at å spille med mods bare er fryd og gammen. Det vet vi godt at det ikke er selv med det modulbaserte bsa systemet. I tillegg, mods tar tid og gode mods ennå lengre tid. Mange spiller tittelen fra launch og en måned eller tre maks med DLCer. Deretter plukker de opp en ny og spennende tittel. Endret 27. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det kreves at en setter seg litt inn i hva som kan brukes med hva og rekkefølgen på ting samt litt forsiktighet med 'beta mods' etc. Med OBMM er det tekniske rimelig greit. Ingen heksekunst, ganske artig, samt at mods tilfører spillet mye. Jeg ville ikke spilt Oblivion uten dem, vi får snart se hvordan Skyrim er i vanilla. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jupp, men selv DLC pakkene som blir gitt ut som BSAer er sjelden feilfrie. Men klart, blir spennende å se hele greia. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mods generelt kjem ikkje som bsa-arkiv, men den enkle, hierarkiske arkivstrukturen gjer det uproblematisk å erstatte/legge til element. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) MistaPi: Er Witcher2 noe som kan gi deg en del eyecandy på PC? I 1.0 utgaven var det så mange skuffende bugs og problemer at jeg droppet tittelen. Og selv med 2.0 utgaven sies det å være mange irritasjonsmomenter. Problemene/manglene er jo typisk for østeuropeiske studioer og har derfor latt være å kjøpe og prøve får man jo ikke. Jeg kom meg ihvertfall gjennom spillet uten nevneverdige problemer, og jeg kan helt klart anbefale deg å prøve det. Litt laber start, intro sekvensen og det første stedet du kommer til, men alt i alt et veldig bra spill etter min mening. Definitivt en del eyecandy. Endret 28. oktober 2011 av MistaPi Lenke til kommentar
Fahlar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1246819-unofficial-will-my-pc-run-skyrim-thread-43-w-hardware-guide/ En diskusjon om hva slags hardware som holder for å kjøre Skyrim. Jeg fant den meget oppløftende siden jeg bare har 512MB grafikk-kort, men det er jo absolutt forskjell på kvaliteten på kort. Så kanskje ikke nødvendig å fortvile bare fordi du ikke oppnår alt recommended Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja, det finnes jo mange DX9-kort med 512MB, f.eks kan man vel glemme å kjøre det på et 7300GT, husker disse kom med opptil 512MB minne. Så for minimums spec, så kunne de vært litt mer spesifikke. Ellers kommer det masse klager fra folk som sier "Jammen atte asså, jeg har jo 512MB!!1" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) MistaPi: Er Witcher2 noe som kan gi deg en del eyecandy på PC? I 1.0 utgaven var det så mange skuffende bugs og problemer at jeg droppet tittelen. Og selv med 2.0 utgaven sies det å være mange irritasjonsmomenter. Problemene/manglene er jo typisk for østeuropeiske studioer og har derfor latt være å kjøpe og prøve får man jo ikke. Jeg kom meg ihvertfall gjennom spillet uten nevneverdige problemer, og jeg kan helt kalt anbefale deg å prøve det. Litt laber start, intro sekvensen og det første stedet du kommer til, men alt i alt et veldig bra spill etter min mening. Definitivt en del eyecandy. Takker, da skal jeg vurdere "Witcher 2 v2" fremfor BF3 som jeg nok bare vil spille litt da FPS lysten er ekstremt laber for tiden selv om BF3 frister med sin eyecandy. EDIT: Witcher 2 kjøpt på Steam og der var også V2.0 tilgjengelig allerede selv selv om det står som preorder i butikker. Nesten 16GB nedlasting så dette vil ta litt tid. Med 86 på metacritic virker dette som noe jeg vil kose meg med frem til jeg får lest reviews og face-offs av skyrim. Endret 29. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg testet ut pcen på http://www.systemrequirementslab.com for å sjekke om den kan kjøre Skyrim... er en 2 år gammel laptop Det pcen ikke besto på testen var (recommended specs): CPU: Recommended: Quad-core Intel or AMD CPU You Have: Intel® Core2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz CUP Speed: Minimum: Dual Core 2.0 GHz or equivalent processor You Have: 1.8 GHz Video Card: Recommended: DirectX 9 compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1 GB of RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon HD 4890 or higher) You Have: GeForce GT 240M Betyr dette at det kommer til å lagge som faen og jeg må kjøre grafikken på det laveste om jeg velger å prøve PC-versjonen? PC-en besto heller ikke testen på Lotr: Online og Heroes: Might and Magic VI, som jeg har på pcen, og der jeg merker grafikken er litt laber... jeg kan heller ikke kjøre WoW på Ultra....tror jeg har midt i mellom Medium og High, Noen med tålig peiling som kan hjelpe? Burde jeg gå for PS3 versjonen eller går det akkurat på laptopen min? Endret 7. november 2011 av Glorfindel988 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare jeg som reagerer på at Vista står i "minimum" sammen med XP, men forsvinner i "anbefalt"? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er du overrasket over det? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som har testet via Boot Camp på Mac? Lenke til kommentar
nilka Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som har testet via Boot Camp på Mac? Jeg har ikke testet det, men holder på å installere det akkurat nå. Men skjønner ikke helt greia. Jeg har gått og kjøpt det fysisk i en butikk på en DVD og når jeg trykker på install, så går den rett til steam og begynner å laste ned alt. Hva pokker er vitsen med å sende en DVD hvis spillet bare skal begynne å laste ned uansett... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fortell hvordan det går! Funker det, må jeg lage til bootcamp på macen min. Hvilken maskinvare sitter du på? Har MBP 2.2 i7 8GB RAM AMD Radeon HD 6750M 1GB VRAM 1440x900. Holder vell til en blanding mellom Medium og High tenker jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Noen som har testet via Boot Camp på Mac? Jupp. Fungerte strålende på min iMac. Nå har jeg den kraftigste modellen da, med 3,4 GHz i7, 2 gig 6970M og 16 gig RAM. Eneste svake leddet er at jeg ikke hadde satt av nok plass til Windows-partisjonen, og måtte installere spillet på en treig ekstern USB-disk. Så det tar sin tid å laste. (Dog ikek så ille som Battlefield 3.) Spillet foreslo max setting og full oppløsning, 2560x1440, og det funker det. Skal prøve å justere litt for å se om det hjelper med litt lavere settings uten å miste kvalitet. Kanskje ikke så mye behov for antialiasing på full oppløsning... Edit: Jeg syntes i grunnen Skyrim fortjente bedre, så jeg tok meg bryet med å lage en større Windows-partisjon og installerte det der. Geir Endret 12. november 2011 av tom waits for alice Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Min bror testet det på sin middels iMac, fungerte fint det på high Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå