Gå til innhold

Dette krever Skyrim på PC (PC)

Anbefalte innlegg

Las ein annan stad (RPS?) at Recommended her skal la deg spele på High (høyrest riktig ut om porten ikke er venstrehandsarbeid, men eg ville ikkje vore kjempeoptimistisk), men det er en Ultra-setting òg. Kor dramatisk hoppet fra High til Ultra er, er naturleg nok framleis vanskeleg å sjekke. Eg TRUR det var tale om nokre DX11-features i tillegg til ekstra AA, skuggar og view distance; moglegvis i kombinasjon med ein teksturpakke.

Om ikkje, så vert det nok fort orden på teksturane når mod-scena kjem i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyrim er en tittel som kan klare seg uten like shiny grafikk som BF3 og evt. Rage.

Jeg har dog sterkt behov for en beta, demo eller early access som jeg bare har fnyst av på en del andre store titler.

Give me something....

Det var omtrent julaften når det var mulig å laste ned FM4 demo før den ble tilgjengelig.

Ellers håper jeg at "Ultra" settings dreier seg om mer enn tesselation teppebombing.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skyrim er en tittel som kan klare seg uten like shiny grafikk som BF3 og evt. Rage.

Jeg har dog sterkt behov for en beta, demo eller early access som jeg bare har fnyst av på en del andre store titler.

Give me something....

Det var omtrent julaften når det var mulig å laste ned FM4 demo før den ble tilgjengelig.

Ellers håper jeg at "Ultra" settings dreier seg om mer enn tesselation teppebombing.

Tja, det som igrunn ER skuffende med skyrim, er at når da ga ut Oblivion klarte de å lage et spill med fantastisk gameplay OG fantastisk grafikk som fikk folk til å måpe på den tiden. Det er litt synd at de ikke derfor klarer begge deler idag.

Lenke til kommentar

Ellers må jeg nok vente til en faceoff og review av konsoll og pc utgaven før jeg bestemmer meg for om dette blir kjøp til PC, 360 eller PS3. Den plattformen som gir best gameplay får pengene.

Når sant skal sies har jeg 3 toppkort liggende å slenge nå en god del måneder, som har fått veldig lite god mat å bryne seg på siden de ble lansert. Men det skjer neppe mye før neste konsollgenerasjon kommer. Et lite bomkjøp så langt altså.

EDIT:

Jeg tror ellers ikke like mye på, denne gangen, en slags Oblivion sfære med et stort mod miljø etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg tror ellers ikke like mye på, denne gangen, en slags Oblivion sfære med et stort mod miljø etc.

Nah, mod'erne kommer nok.

Ellers må jeg nok vente til en faceoff og review av konsoll og pc utgaven før jeg bestemmer meg for om dette blir kjøp til PC, 360 eller PS3. Den plattformen som gir best gameplay får pengene.

Du får ikke mods til konsoll så hva som gir mest for pengene er relativt enkelt å regne ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Greit nok. For min egen del betyr utgivelsen av SDK/Creation Kit at jeg selv kan fikse ting jeg ikke liker ved spillet (selv om mod miljøet skulle svikte). Så konsoll er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Man har alle forskjellige behov og ønsker. Det fine med friheten til å velge det som fungerer best for en. Blir gameplayet like gode på begge plattformer blir det PC utgaven også pga. at prisen ofte er lavere, men bærer den preg av bedre UI på konsoll blir det valget.

EDIT:

Noen som har hørt noe rundt DLCer ift. denne tittelen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Var det ikke et eller annet som var unikt for xbox første måneden... ?

Edit: her

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Var det ikke et eller annet som var unikt for xbox første måneden... ?

Edit: her

Takker :)

Ellers virker jo dette spennende for lovende mods slik sett.

Skyrim makes use of the Radiant AI artificial intelligence system that was created for Oblivion, and it has been updated to allow NPCs to "do what they want under extra parameters".[21] The updated system allows for greater interaction between NPCs and their environments; NPCs can perform tasks such as farming, milling and mining in the game world, and will react with each other, such as by fighting over loot that the player has dropped.[35]
Endret av Theo343
Lenke til kommentar

trur jeg skal få takla detta :D men anbefalt er vel ofte egentlig minimum? å spille med alt på minimum er jo ikke vits...

Nei anbefalte krav er ikke low, langt derifra. Det er rundt High i de fleste spill etter det jeg har fått med meg.

Blir nok best gameplay på PC, spesielt med bil og bue, magi osv :) og da passer det godt at pcen min veier opp med high/ultra på grafikkfronten.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Vel, jeg er ikke overbevist om at modmiljøet blir særlig stort rundt skyrim ift. hva det var på forrige tittel, ergo ikke et element for min del denne gangen.

Tuller du eller? Oblivion en av spillene som har flest/best mods noensinne, og helt klart det rollespillet jeg vet om som har flest/best mods overhodet. Og det er all grunn til å tro at dette følges opp i Skyrim. Så PC er et overlegent valg hvis du har PC til å kjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...