Gå til innhold

128mb Compact Flash minnekort til Casio QV-5700

Anbefalte innlegg

hei!

nå skal jeg bestille meg casio QV-5700. men jeg får bare med et kort på 16mb så da skal jeg bestille 2x 128mb minnekort. ettersom jeg forstod tar bare casio QV-5700 bare compact flash, (eller tar jeg feil?). jeg har derfor kommet frem til å bestille 2x 128mb compact flash minnekort (hvis ingen tipser meg om noe annet som er bedre å gjøre!!). men jeg er litt usikker på om jeg skal bestille på Multicom eller PCmax der 1x 128mb minnekort koster 230kr. noen som har noen erfaringer eller tips???

hadde vært hyggelig med svar!

mvh amatøren isabel :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Tusen takk for svar. jeg kikket på IBM Microdrive. men 1gb kosta jo jaggu meg 1648kr og 340mb kosta 2228 kr (hvordan har det seg??). det har jeg ikke råd til :grumpy: !! så da må jeg nok gå for compact flash (hvis det fortsatt ikke er noen som har noen andre tips). men får man bare 48 bilder på et 128mb minnekort med høyeste oppløsning på casio qv-5700? da må jeg nok gå for 2x256mb minnekort. hvor mange bilder får jeg på et 256mb minnekort?

det hadde vært hyggelig med mer svar som alltid!

mvh amatøren isabel :oops:

Lenke til kommentar

Hei

Compact Flash er veldig billig i forhold til andre minnetyper. Jeg anbefaler 256-kort. Kan være lurt å ha flere kort på ferier og slikt. Kjedelig om det skulle oppstå feil på det eneste kortet en har med seg. For dem KAN gjøre slutte å virke :/ (bli feil på kortet)

Vet ikke hvor mange bilder du får pr megabyte på det kameraet, men det blir ca dobbelt så mange på 256 som på 128..

Jan Ove

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...