Zemeckis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei Laste ned SpeedFan,for en stund siden,men hva er til cpu,HK o.s.v? Temp2:48 grader Temp1:37 grader HD0:39 grader Temp3:23 grader Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 lurer på det samme selv. anyone? når du trykker minimize, står det en temperatur nede i hjørne. den tror jeg er cpu. men den temperaturen er feil på min maskin. men det er alle andre program i windows også. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Speedfan måler vel ikke tempen på CPU. den måler bare tempen på Harddiskene etter det jeg vet. det gjør den iallefall til meg. det skal være et eget program som måler CPU tempen for ASUS kortene. husker ikke helt hva det heter. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Speedfan måler vel ikke tempen på CPU. den måler bare tempen på Harddiskene etter det jeg vet. det gjør den iallefall til meg. det skal være et eget program som måler CPU tempen for ASUS kortene. husker ikke helt hva det heter. asus pcprobe du tenker på ja. det måler også feil hos meg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hmmm, det var rart. tror ikke at dette programmet går på din pc men du kan jo prøve pc alert. det er egentlig til MSI hovedkortene, men det kan hende at den går på ASUS også. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvis jeg sammenlikner Speedfan og Aida så kan det se ut å være slik: Temp2:48 grader CPU Temp1:37 grader AUX (tipper strømforsyning) HD0:39 grader Temp3:23 grader HOVEDKORT Fredde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå