evilleader360 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 wtf er digital illusions? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 wtf er digital illusions? DICE Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hehe bra eksempel på hvordan forum tråder går i sirkel ettter en eller flere nye sider Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har spilt samtlige spill som har bært tittelen Battlefield Bære, bærer, bar, har båret. Bært bært! Lenke til kommentar
Prmp Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gjelder PS3 versjonen: Er det muligheter for å kjøre split screen i online MP? Ala Black Ops.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fire = Ild blindt oversatt. Men det er vel "skudd" det er snakk om i et krigsspill. Greit med fornorsking av språket, men det får være grenser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fire = Ild blindt oversatt. Men det er vel "skudd" det er snakk om i et krigsspill. Greit med fornorsking av språket, men det får være grenser. Det er ikke blindt oversatt, ild som i å skyte har vært brukt i norsk lenge, feks "åpne ild" "ildgivning" osv. AtW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fire = Ild blindt oversatt. Men det er vel "skudd" det er snakk om i et krigsspill. Greit med fornorsking av språket, men det får være grenser. Det er ikke blindt oversatt, ild som i å skyte har vært brukt i norsk lenge, feks "åpne ild" "ildgivning" osv. AtW Jeg synes ild passet bra jeg Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ild m1 (norr eldr) 3 avfyring av skytevåpen, skyting gi i- / åpne i- / avdelingen ble tatt under i- ble beskutt / komme under dobbelt i- bli beskutt fra to sider / være i i-en utføre noe når det er ens tur; også: settes på prøve, konkurrere http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=ild&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Begynner å bli lei av å måtte scrolle ned for å få en full serverliste, som da også er cappet på 150. Battlelog ftw. :/ Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet. EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen. Endret 27. oktober 2011 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet. EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen. Jupp, samme her. Hadde jeg piratkopiert, kunne jeg spilt singleplayer nå... 1 Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet. EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen. Jupp, samme her. Hadde jeg piratkopiert, kunne jeg spilt singleplayer nå... Latterlig av dem. Hvorfor ikke bruke Steam? Hvorfor misbruke makt herfra til helvete når dette er et spill folk uansett kjøper for onlinedelen som uansett krever seriekode? Hvorfor, åh hvorfor har de ikke skjønt at kopibeskyttelse alltid vil knekkes og at DRM som dette kun rammer oss som faktisk betaler? Endret 27. oktober 2011 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Passekul Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk spillet i posten i dag! Gjett om jeg skulle kose meg med dette i kveld! Men nei da gitt.. Tror du ikke orgin har problemer med aktiveringstjenesten sin nå da.. er det mulig.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet. EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen. Jupp, samme her. Hadde jeg piratkopiert, kunne jeg spilt singleplayer nå... Latterlig av dem. Hvorfor ikke bruke Steam? Hvorfor misbruke makt herfra til helvete når dette er et spill folk uansett kjøper for onlinedelen som uansett krever seriekode? Hvorfor, åh hvorfor har de ikke skjønt at kopibeskyttelse alltid vil knekkes og at DRM som dette kun rammer oss som faktisk betaler? hvorfor bare ikke ta den gammeldagse måten, og dra på butikk og kjøpe en fysisk kopi? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fysiske kopier må vel også aktiveres via den samme Origin- serveren som har tatt kvelden. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fysiske kopier må vel også aktiveres via den samme Origin- serveren som har tatt kvelden. hadde absolutt ingen problemer. kan være meg som var heldig med timing da. Lenke til kommentar
Passekul Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 der fikk jeg jaggu aktivert spillet! good night! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 der fikk jeg jaggu aktivert spillet! good night! Da er det å velge mellom servere som kicker deg pga Punkbuster eller servere som lagger, kos deg! Jeg har gitt opp for i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Singleplayeren fristet veldig, veldig lite må jeg si. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå