EmmJay Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Et mesterstykke som holder entusiastene både varme og mette i lang tid fremover. Les hele saken Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Er det planar om å anmelde spelet på XBOX eller PS3 også? Hadde vært intressant å sett korleis anmeldar meinar BF3 på konsoll er satt opp imot andre fleirspelar FPS'ar som er der ute. Reknar med å få XBOX utgåva mi idag, det blir vel spelt i to korte veker før MW3 kjem, hehe. Endret 26. oktober 2011 av Optimus Trasti 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare 9/10? Du kan ikke gi et spill 10/10 betyr jo at et spill er perfekt, BF3 har fortsatt noen bugs her og der og at det da er forbedringspotensiale er da tilstede. Derfor er 9/10 det beste de kan gi, slik ser jeg det. 2 Lenke til kommentar
Jointen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Håper spillet ligger i postkassa når jeg kommer hjem. Da kan jeg si hade til mitt sosiale liv resten av året! 3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det planar om å anmelde spelet på XBOX eller PS3 også? Hadde vært intressant å sett korleis anmeldar meinar BF3 på konsoll er satt opp imot andre fleirspelar FPS'ar som er der ute. Hvis vi får tilsendt konsollutgavene, så kikker vi på dem og oppdaterer anmeldelsen. Bare 9/10? Du kan ikke gi et spill 10/10 betyr jo at et spill er perfekt Spill er ikke "perfekt" dersom de får 10 av 10 hos oss: http://www.gamer.no/artikler/6840/slik-vurderer-gamerno-spill-/#score10 3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg synes dere kun gitt to karakterer, en for singleplayer delen som er ufattelig svak, og en for multiplayer delen. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 De kunne like gjerne fjernet SP for min del. Jeg kjøpte ikke BF3 for SP 1 Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg synes dere kun gitt to karakterer, en for singleplayer delen som er ufattelig svak, og en for multiplayer delen. Det er selvfølgelig en måte dette kunne vært gjort på, men vi ønsker egentlig å vurdere spillet som en helhet. Jeg må også få påpeke at enspillerdelen er langt fra ufattelig svak - enspillerdelen i Haze nærmer seg ufattelig svak. Poenget er at for de som har spilt de fleste skytespillene som har kommet ut de siste årene, vil enspillerdelen være mer eller mindre en repetisjon av det man har gjort tidligere. Hvis du derimot ikke har spilt så mye, kommer du nok til å ha en intensiv og morsom opplevelse. Endret 26. oktober 2011 av EmmJay Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det planar om å anmelde spelet på XBOX eller PS3 også? Hadde vært intressant å sett korleis anmeldar meinar BF3 på konsoll er satt opp imot andre fleirspelar FPS'ar som er der ute. Hvis vi får tilsendt konsollutgavene, så kikker vi på dem og oppdaterer anmeldelsen. Allright, takk for svar. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kjnner jeg ikke bryr meg filla om det er 8, 9 eller 10. Etter å ha frøvd betaen kan jeg bare si meg helhjertet enig i anmeldelsen. Kun timer igjen nå! Og heldigvis er Marius med på bedriftslaget og Lenke til kommentar
Cerik Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan annet enn å si meg enig med anmeldelsen her. En smule trøtt etter alt for mange timer med BF3 i går. :o) Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er vel kanskje vanskelig aa gi spillet 10/10 hvis enspillerdelen trekker ned ogsaa som helhet. Tipper spillet hadde faatt hoeyere score generelt hvis det kom som kun multiplayer etter hva jeg leser av anmeldelser. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare 9 av 10?... 6 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare 9/10? Ser du på kriteriene til karakterene 8, 9 og 10 så er de så si helt like, koker ned til personlig preferanser og flisespikking. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare 9 av 10?... haha, måtte le godt av denne! :-) Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er spent på SP delen, er egentlig derfor jeg skal kjøpe spillet.. MP Delen er og forblir MW3 (Samt SP delen) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hmm. På tide å sjekke postkassa igjen... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bare 9 av 10?... Haha, legendarisk den der, og det virker jo som den stemmer denne gangen også. Jeg spådde 9/10 i "EA vil kun la fans skrive anmeldelser av BF3"-tråden, og pga en svak enspiller/samarbeidsmodus så er spillet bare "good", altså 9/10. (Dette gjelder forøvrig alle AAA-spill for tiden) Man har jo forøvrig limt seg opp i et hjørne ved å ha gitt Modern Warfare 2 en 9er fra før, da..... (U)heldigvis er min skala av den gamle skolen fremdeles, så det blir vanskeligere og vanskeligere å kjøpe spill basert på anmeldelser. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 > De kunne like gjerne fjernet SP for min del. Jeg kjøpte ikke BF3 for SP. Sånn er vi forskjellige. Jeg kommer antageligvis aldri til å en gang prøve flerspillerdelen og hadde den bare hatt det, hadde mine penger havnet i andres lomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå