Joachim_F Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nye konspirasjoner venter deg i dette gåtefulle eventyret. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ikke verst å få en norsk sniktitt av dette spillet! Blir nok en del ulogiske gåter i god tysk tradisjon, den på broen var i drøyeste laget. Jeg er en av de som liker Secret Files 1 best. (Med alternativ slutt), for jeg synes historien i toeren ble litt vel drøy, selv om det var et fornøyelig spill det også. Kommer vel til å spille tysk versjon denne gangen også, spesielt om vi slipper å ha noe særlig med Max å gjøre. (Krysser fingrene) Nina er en ganske interessant karakter,og har bra stemmeskuespill i den tyske versjonen, noe den engelske versjonen vel har hatt store problemer med. Gleder meg veldig til Secret Files 3 nettopp pga det du sier: Et av de få spillene hvor man føler at man virkelig er på et eventyr. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Får satse på det er mindre overnaturlige saker i denne enn i de foregående spillene! Blir nok bra uansett da. Lenke til kommentar
SoberLobster Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fekk litt sånn Drømmefall flashback når jeg så dama i undertøyet ^^ 2 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fekk litt sånn Drømmefall flashback når jeg så dama i undertøyet ^^ Haha! samme her. Hjelper ikke når til og med håret er likt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har ikke begynt på SF2 enda, men det første var jo veldig bra. Og flott med en sniktitt på denne type spill. Er ikke så ofte det skjer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå