Emil C. Fredhammer Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Frost i Løv Beskrivelse: Var ute den første her i byområdet etter den første frostnatten og fotografert dette løvet som var frosset.Har etterbehandlet bildet i Tone Mapping med 5 forskjellige eksponeringer av samme fila Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei Emil, nå har jeg ikke sett den enslige originalfila, men tviler vel litt på om du har vunnet noe på behandlingen av bildet? - Det jeg ser du har oppnådd er knallblå frostrim og masse fargestøy. Innbiller meg du ville fått et bedre resultat med standardjusteringer av den single fila, - men for all del, det kan jo godt være dette uttrykket du er ute etter for alt jeg vet Lenke til kommentar
karoald Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Enig med Tjernshaugen--og alt for mykje blått-det skal vere mer kvitt Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Enig med dere begge at det er for mye blått farge støy i dette bildet. Hvis dere vil se et fotografi av samme motiv ( rimroser i frost) kan dere jo se på et tidligere utlagt foto av rimroser i løv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg