Gå til innhold

HTC Wildfire S - verdt å satse på?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hørt noen erfaringer med HTC Wildfire S, da jeg vurderer å kjøpe meg denne. Har lest mye rundt av tester og diskusjoner om den på div forum, men syns liksom ikke jeg har fått noen gode svar om den annet enn fra testere der noen har brukt den mer intensivt en kortere stund.

- Hvor lenge varer egentlig batteriet ved relativ normal bruk? Altså litt ringing, meldinger og litt spill kanskje?

- Har hørt at gamle Wildfire ble fort treg, gjelder dette også Wildfire S? Er det noen som har noen erfaringer etter noen måneders bruk?

- Er tastaturet for lite? Hører en del klager over det, mens andre sier det er en ren vanesak. Skjermen er jo ikke stort smalere enn på en Desire S, så forskjellen kan da ikke være så stor? Jeg er vant til å bruke en Samsung Corby (der touch heller ikke kan rekalibreres), så trenger ikke noe gigantisk, men vil jo heller ikke ha et tastatur som er helt håpløst.

- Er dette en telefon som holder mer enn noen måneder? Jeg gidder ikke å bruke penger på en telefon som begynner å svikte etter åtte måneder.

Kort sagt, er den verdt å satse på? Syns det er veldig vanskelig å ta en beslutning siden jeg ikke har hatt smartphone, og dessuten egentlig er ihuga Samsung-fan (men liker ikke helt det jeg har sett og hørt av de nyeste, så tror jeg heller vil satse på HTC). Tenker også litt på HTC Desire S, er liksom litt sikrere på at det er en kvalitetstelefon som leverer. Det som trekker ned er at den er større og koster mer. Er Wildfire S like bra, eller bør jeg heller betale mer og få en Desire S?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Legg heller til noen kroner og få deg en Desire S. Jeg har to Wildfire S (jobb og privat). Det er en helt kurant telefon, men dersom Desire S er like bra som Desire og Desire Z (som jeg også har...) bør du gå for en Desire S.

Wildfire S

- har dårligere skjermoppløsning enn sine større brødre

- er til tider treg

- (den ene)har en skjerm som man til til tider må trykke hardt på for at den skla reagere

- er veldig liten, både skjerm og tastatur

- irriterer meg ofte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...