Espen Ørud Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Grandpa`s Kettle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dette likte jeg veldig godt Sparsom belysning, men med små detaljer som er viktige for å skape en helhet. Tenker da på de små belyste områdene til venstre og på toppen Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det var da veldig hyggelig (og inspirerende) at bildet mitt kunne være til inspirasjon Resultatet må jeg si ble bare helt knall, og det fortjener absolutt en plass på veggen Lenke til kommentar
Gunnar Skogan Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ser godt lyssatt ut. Dekorativt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flott! Lys, kontraster og komp sitter som et skudd. For meg ser det ut for at kjelen heller litt mot venstre, men det kan hende det skyldes formen på kjelen ift. hva som er opplyst. Ellers ville jeg ha klona bort de to små opplyste delene, øverst og den oppe mot venstre hjørne. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Vakkert, Espen! Super belysning og god komp. Et skikkelig veggbilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg