bkak Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl Veldig billig? Nesten halv pris er vel noe unormalt fra komplett sin side? (evt, hvis dette ikke er tilfelle, hvor mye sucker skjermen?) Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skjermen er på tilbud..... http://www.komplett.no/k/k.asp?action=weekly Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jada, jeg vet det. Men ukens tilbud pleier da aldri å være så mye nedsatt? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kansje de er lystne på og få vekk slike skjermer? Eller evnt. den skjermen. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Er faktisk en ny vare på lager, noe som forvirret meg enda mer. :smile: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 AOC er ikke akkurat kjent, antakeligvis en grei billigskjerm som dem har satt enda mer ned. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 AOC er ikke akkurat kjent, antakeligvis en grei billigskjerm som dem har satt enda mer ned. Kalles igjen kundeplaster Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det står at denne skjermen nå er utsolgt. Men er det fremdeles mulig å kjøpe den for samme prisen, og få den innen 14 dager? Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Skjermen er sikkert bruklig men til den prisen tviler jeg på at den har verdens beste bilde. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er jo et råbra tilbud for alle som kjører fly/bil simmer og har Matrox Parhelia (eller hva det nå kalles) skjermkort med multi skjerm support ! .. .. Bare synd den er utsolgt (om det stemmer). Men jeg har sett mange lave priser på CRT skjermer, det er ganske åpenbart at LCD skjermer nå kommer som ei kule i medvind, da prisen på dem også faller hyggelig (nesten uhyggelig) fort. Eneste problemet er etterslep på de billigste variantene. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det står at denne skjermen nå er utsolgt. Men er det fremdeles mulig å kjøpe den for samme prisen, og få den innen 14 dager? nob, tror nok ikke det stemmer nei. den har ikke lyst å legge seg i handlevognen. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette er en pissskjerm, men bedre enn min GoldStar (LG) StudioWork I56 (15") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå