N* Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har tidligere brukt audacity, men det bugger noen ganger, og holder ikke lenger. Så nå vil jeg ha det beste som finns selv om det koster penger! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Dersom du ikke har noen budsjettgranse, så må det vel være Adobe Audition som er det beste programmet. Når du sier at Audacity bugger, da spør jeg: Hvilken versjon bruker du? Har du lastet ned nyeste "nightly build"? Har du joina forumet som hører til Audacity og spurt om råd der, om ikke annet rapportert buggen du mener å ha funnet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Audacity fungerer til det meste, men du har ikke svart på hva det er du bruker det til. Samt at audacity har støtte for vst, slik at programmet er utvidbart. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pro Tools 10 for å produsere/komponere musikk og Wavelab 7 for å redigere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Pro Tools om du har minst 100 000 å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå