XartiX Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=639513 Har to stk for salg ( ene er 1 mnd gammelt og det andre noen uker). har to stk da jeg skulle kjøre xfire, men pga dum plassering på mitt hk blir de stående så nære ( 3 mm avstand ) Som resultere i mye varme på det korte som har viften med litte mellomrom. Ny pris per kort 2200,- + frakt. selges for 3900,- samlet. Eller 2000 ,- hvær for seg. Kan nåes på mail [email protected] eller mob 91768080 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Iht retningslinjene for forumet så er det ikke lov å legge ut annonser her. Bruk istedet Bruktmarkedet. Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Endret 25. oktober 2011 av BAT Lenke til kommentar
XartiX Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Iht retningslinjene for forumet så er det ikke lov å legge ut annonser her. Bruk istedet Bruktmarkedet. Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Beklager, det va jeg ikke klar over:S Skal legge det der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå