Vannlinjen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei! Er på utkikk etter en fin og grei laptop til å ha med rundt/skrive på. Det jeg har funnet så langt er en Lenovo ThinkPad Edge 13.3" til tilbud hos Komplett, er dette et godt kjøp? Eneste kravet jeg har er at PCen må være i stand til å kjøre HD filmer. Ellers så hadde 4GB RAM og en i3 vært fint! Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Asus U31SD er en god maskin til en fin pris. Jeg har forgjengeren med i5 480M prosessor og er kjempefornøyd med denne. Endret 25. oktober 2011 av BAT Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Den så fin ut. En del bedre spesifikasjoner, men er ikke helt sikker på om den er verd den ekstra tusenlappen. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fordelen med siste generasjon i3 SB er mindre varme og lavere strømforbruk. Hadde jeg hatt min gamle maskin så hadde jeg kjøpt denne tvert. En lav pris for en maskin av god kvalitet. Men det er jo selvfølgelig opp til deg og ikke meg Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hmm, det er prisen det står mellom her. Skriver også en del på PCen og har hørt at Lenovo er best på det området. 380UM er helt klart en god del tregere, men har i bunn og grunn ikke så veldig mye å si for meg. Etter det jeg har lest så er ThinkPaden topp kvalitet også. Har lite lyst til å betale 1300 mer for en PC kun med bedre prosessor. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Både Asus og Lenovo leverer gode maskiner så det er opp til deg Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Skal se på et par anmeldelser før jeg bestemmer meg. Takk skal du ha for all hjelpen Sier ifra hvilken det blir. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Bestemte meg for ThinkPad Edge. Bruker resten av pengene på en SSD. Lurte dessuten på hvor mye en bærbar PC med disse spesifikasjonene er verdt: AMD Turionx2 RM-74 2,2Ghz 4GB RAM 500GB HDD Radeon 4570 512MB HD Webkamera 5 i 1 minnekortleser. 15.6" HD LED LCD 1366x768 Verdt å nevne at 1 knappen er ødelagt. Det går an å trykke på gummi delen, men selve knappen er ute av stand. Går ut i fra at dette krever et nytt tastatur for å ordne. Så 2500? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå