Kubjelle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vibrasjon fungerer ikke paa mobilen min lenger. Jeg regner med at dette er grunn nok til aa kunne reklamere, med tanke paa et det er en ikk uvesentlig feil. Det er ikke det som er spoersmaalet. Jeg har vaert ganske klossete med mobilen og mistet den i bakken ved gjentatte anledninger. Uten at jeg kan si at det er derfor at vibrasjonen ikke virker. Er dette av den type feil at det kun kan skje ved at brukeren bruker den feil? Kan jeg levere den inn for reklemasjon med antagalese om at de ikke kommer til aa paasta at at jeg har brukt mobilen feil? Mobilen fungerer ellers helt tipp topp, til opplysning er det en Samsung Wave av foerste generasjon. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vibratoren kan bli ødelagt/slått ut av posisjon ved støt/fall. Sett det flere ganger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Som Flodec sier, så kan dette være et resultat av støtskade. Og hvis verkstedet finner ut at telefonens vibrasjonsfunksjon er skadet som en følge av støt, så dekkes ikke dette av verken garanti eller reklamasjonsrett. Da får du et prisoverslag, og sier du nei til dette, må du betale for forundersøkelsen for å få telefonen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå