Raz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei, er helt ny på videoredigering og adobe premiere. Begynte kjapt med å legge til ett filmklipp og et audioklipp på timeline'n for å teste, men uansett hva jeg gjør så får jeg bare med lyd i filmen etter at jeg har lagret filmen (export). Har prøvd en haug med codec's. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei.. Har du et kamera koblet til maskinen mens du redigerer? Premier bruker DV-kamera til output når man redigerer, hvis kameraet er koblet til maskinen.. -Kisp Lenke til kommentar
Raz Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hei.. Har du et kamera koblet til maskinen mens du redigerer? Premier bruker DV-kamera til output når man redigerer, hvis kameraet er koblet til maskinen.. -Kisp Takk for tips, men jeg har ikke kamera tilkoblet. Bildet på videoen blir bare svart.. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Pass på at du velger både audio og video når du eksporterer. Det er et valg for dette under "Settings" i Export dialog boksen. Lenke til kommentar
Raz Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Pass på at du velger både audio og video når du eksporterer. Det er et valg for dette under "Settings" i Export dialog boksen. Godt forslag, men har allerede sjekket at begge er krysset av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå