Bllink Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Spiller for det meste HoN (Heroes Of Newerth). Hele tiden omtrent hver 5 sekund så kommer disconnect fløyta opp, og det hakker HARDT i 1-2sek, så går det vekk igjen. Har sjekka linja opp mot speedtest.net og pingtest.net og alt er som det skal være. Har 10/10 linje fra GET. Er kobla igjennom et aksesspunkt pga dårlig signal fra modemet. Men det har funka fint før, er bare nå i det siste det har skjedd. Noen som har peiling på hva som skjer? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 HoN har helt elendige servere, enten det eller så er det pcen. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, ja jeg er fullt klar over at serverene der inne er rompe, men spør dem jeg spiller med, og er kun jeg som har problemet. Njaa, nei pcen er det ikke noe galt med Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, ja jeg er fullt klar over at serverene der inne er rompe, men spør dem jeg spiller med, og er kun jeg som har problemet. Njaa, nei pcen er det ikke noe galt med Sjekk noen andre spill vare for å være sikker Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har testa SC2, mener det var der og, men var ikke så lett å legge merke til, som i HoN. Så jeg er 90% sikker på at det har noe med linja å gjøre :/ Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Brannmur? Ser at det er mange der ut som sliter med det sammen, se om du finner noe smart i denne tråden : http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=113248 Noe galt med linken, innholdet finner du i spoileren:P Dear Customers, If you have those troubles like lags/freeze/bad FPS/spikes please first check if you have the same problem during a practice game. I have those troubles during a practice game Then the problem certainly comes from your comp. Then you should check the temperature to be sure it's not a overheating problem, you can use Speedfan to help you. Play a practice game, spawn some creeps and go into fight to see what's happening, make this for some minutes then check the temperature. If it's more than 80 Celsius degrees you have a overheating problem except if you have a Silent Pipe graphic card. Don't forget to update your graphical drivers and your DirectX, especially if you use a Nvidia card with Win7, be sure to use the latest driver. Try to delete all files you have in C:\Users\[user]\Documents\Heroes of Newerth\ then reinstall the latest client and make all updates. Be sure that no other software come to make troubles with HoN like an antivirus. You can try a selective startup: Start => Run => MSConfig Select selective startup and unselect "load startup items". Save and reboot. If that solves the problem that means a program that was loaded at the start has blocked HoN. Be sure that you do not use too much graphical settings for your card/graphical chipset you can try to lower your graphical settings ingame and disables somes stuff or change the shader quality to low. Check if you have some dust on the fan of your graphic card, clean it. You can test your graphic card with a benchmark like 3DMark Vantage If you are under Win7 Try to disable your sound device in Device Manager and then see if the lag persists, if it doesn't then re enable your sound device and try this following fix : * Open regedit * Go to: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Multimedia\SystemProfile * There will be an entry for network performance throttling, default value is 10; set it to FFFFFFFF hex (willl look like 0xFFFFFFFF to the right of the entry) * Reboot __________________________________________________ ____________ I Haven't those troubles during a practice game Then it's certainly due to your connection or your network. If you have a router/firewall that is in use by your computer you must make sure they are allowing HoN to communicate unobstructed. You'll need to allow outgoing traffic to ports 80 (login/update), 11031 (chatserver) and 11235-11335 (game servers). For help on forwarding your specific router please refer to http://portforward.com/ Check that you haven't any p2p programs running in same time or any downloads in progress. Check that your antivirus or your firewall programs do not block HoN, if it is the case, disable them. If you're playing at work/university/school there certainly nothing we can do, ask to your network admin to allow you to play. Try to shutdown your modem/router, be sure that your synchronised with the correct speed. Also a poor bandwitch can cause some lags, if you're playing with a 56kbp/s connection speed, just give up! Playing with WiFi can cause same things, always try to play with the ethernet cable. If you have many computers at home be sure that an other person do not take all the bandwitch or you will have some lags and troubles to receive the list of games. If nothing here help you then make a thread in the tech support forum section and don't forget to read other stickies and rules. Also in your thread please tell us what solutions explained here you have tried. Endret 25. oktober 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Nei, ikke brannmur heller. Skal sjekke alt som står i posten der å sjekke. Takker Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvike standard bruker du for overføring av trådløst ? Både B(11Mbps) og B(54Mbps) er ikke å anbefale for spilling, da de ofte sender ut kontrollpakker som kan gi denne type lagg. Anbefaler eventuelt at du oppgraderer det trådløst til 11n (300Mbps). Et annet alternativ er å endre kanalen ruteren din sender på, i tilfelle det er forstyrrelser som gir lagg. Tor Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sjekk hvilke prosesser som kjører under spillets gang, kan være mye som kjører uten at du vet det. Jeg hadde problemer med audiodg.exe på win7. Mine vifter stod som auto og laget lagg i spillet, løste dette ved å ordne fancontroller/viftekontroll, som gjorde at jeg kunne stille de manuellt. Kjør en defrag, evt en ccleaner eller liknende. Oppdater windows, drivere, spill og alt annet du kan. Slå av maskinen helt, istedet for restart. Lykke til! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvike standard bruker du for overføring av trådløst ? Både B(11Mbps) og B(54Mbps) er ikke å anbefale for spilling, da de ofte sender ut kontrollpakker som kan gi denne type lagg. Anbefaler eventuelt at du oppgraderer det trådløst til 11n (300Mbps). Et annet alternativ er å endre kanalen ruteren din sender på, i tilfelle det er forstyrrelser som gir lagg. Tor - 802.11b, 2.4 GHz (up to 11 Mbit/s) - 802.11g, 2.4 GHz (up to 54 Mbit/s) - 802.11bg, 2.4 GHz (up to 54 Mbit/s) Dette er alternativene jeg får opp i modemet. Kjører bg standarden, den nederste. Så hvordan oppgraderer jeg det da? Nytt modem? Sjekk hvilke prosesser som kjører under spillets gang, kan være mye som kjører uten at du vet det. Jeg hadde problemer med audiodg.exe på win7. Mine vifter stod som auto og laget lagg i spillet, løste dette ved å ordne fancontroller/viftekontroll, som gjorde at jeg kunne stille de manuellt. Kjør en defrag, evt en ccleaner eller liknende. Oppdater windows, drivere, spill og alt annet du kan. Slå av maskinen helt, istedet for restart. Lykke til! Er 99% sikker på at det er nettet mitt som er fuc**d Alt dette er sjekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå